Azt a címben már le sem mertem írni, hogy az egyik plakáton két Big Mac is egy párt alkot.
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Azelofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
and the footwear stood equipped to be used upon the desk. this become long before dawn; and then they bustled away as short as lightning.https://www.goodcontentnews.com
Tessék egy példa, ami kreatív és szépen is van megcsinálva:
https://www.adsoftheworld.com/media/print/mcdonalds_lovin_it?utm_source=AOTW&utm_medium=newsletter&utm_campaign=newsletter_2020
Gondolom, érezhető a különbség.
Értem én, hogy most ez a trend és mindenhol ezt kell nyomni, mert különben jaj van.
De akkor valami kreatív megoldást kellene mutatni, Ilyen kampányt f*s*k 30 darabot a reggeli kávé és az ebédszünet között.
Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.