hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Mediacom nyerte a Grand Vision médiás tenderét

Az együttműködés 2018-ban indult, az ügynökség most ismét megnyerte a tendert.

hirdetés

Az Ofotért és Vision Express márkákat birtokló Grand Vision tavaly januárban adott a meglévő médiavásárlási feladatok mellé márkastratégiai megbízást a Mediacomnak. Idén kétfordulós, meghívásos tenderen újították meg az együttműködést, ami még 2018-ban indult.

A MediaCom a múltban nem csak hagyományos médiatervezési és -vásárlási feladatok ellátásával segítette a márkatulajdonost. A Grand Vision az elmúlt évben újította meg márkastratégiáját, melynek célja az Ofotért és a Vision Express márkák határozottabb megkülönböztetése volt. A kapcsolódó márkastratégiai megbízást az ügynökség látta el” – írja közleményében a Mediacom.

„Az új kihívásokra és normákra legadaptívabban reagálni tudó, multifunkcionális ügynökségi csapatot kerestünk, akik képesek velünk együtt látni és láttatni a »nagy képet«. Kommunikációs rendszerekben gondolkodnak és nem csak silókat optimalizálnak. Értik a márkáinkat, a vásárlóinkat, látják a lehetőségeinket. Mindezt figyelembe véve képesek stratégiát alkotni és azt hatékonyan implementálni költséghatékony médiamegoldások révén. A Mediacom által hozott stratégia, áraik, és nem utolsó sorban a csapat elhivatottsága miatt döntöttünk mellettük egy igen komoly, kiélezett versenyben” – nyilatkozta a döntés kapcsán Kelemen Anita, a Grand Vision marketing- és digitális igazgatója

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés