hirdetés
hirdetés
hirdetés

A türelmetlen, mohó autósok előtt tiszteleg a Burger King új kampánya

Üdvözöljük a türelmetleneket – áll azokon a hirdetéseken, melyeket a Burger King különböző  francia autós magazinokban jelentetett meg (Auto Moto, Auto Plus, L’Auto Journal és L’Automobile Magazine), illetve a francia Burger Kingek közelében utcai plakátok formájában is kihelyez. 

hirdetés

A helyzet mindenki számára ismerős, aki már rendelt valaha az autójából egy gyorsétteremben, majd megpróbálta megállni a kísértést, hogy még a kocsiban nekiálljon beletúrni a csomagba, ami nyilván kudarcra van ítélve.

Ha pedig már kinyílt a zacskó és megzörrent a sültkrumplis papírtasak, akkor onnan már nincs visszaút, pereg a só, vándorútra indulnak a hamburegerek alkatrészei a kárpit és az ülések titokzatos réseinek irányába.  A fotókon  ezek az állapotok köszönnek vissza, szemérmesen megbúvó sültkrumpli-darabok az ülésen, zsírtól csillogó kormánykerék, szósszal összekent sebességváltó. A kampány a Buzzman ötlete volt.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés