hirdetés
hirdetés
hirdetés

A „new gentleman”-ek lapja

Új szereplő lépett a férfimagazinok egyre ritkuló sorába a nyáron. A Gentleman magazin egy egészen sajátos, furcsa koncepcióval próbálkozik, hogy sikeressé váljon.

hirdetés
Gentleman


Főszerkesztő:
Pósa Árpád
Kiadó: Holman Endre, Generál Média
Az indulás dátuma: 2010. június
Terjedelem: 332 oldal
Ár: 40 000 forint – éves előfizetés esetén
A kiadó által közölt nyomtatott példányszám: 10 000, számozott
A beruházás közölt költsége: -
A beruházás megtérülése: -

Tulajdonképpen azt is írhatnám, hogy illetéktelen kezekbe került ez a kiadvány. A méretes díszdobozban, amelyet a szerkesztőségben találtam, egy fémkasztni lapult, amelyből egy méregdrága blöff csúszott ki. Ez láthatóan nem a magamfajta, bérből és fizetésből élőknek készült.

A Gentleman Magazine-t (na persze nem ezt, hanem az eredetit) Edward Cave alapította Londonban még 1731-ben, azzal a szándékkal, hogy havi rendszerességgel szellemi táplálékot nyújtson a kor arra érdemes művelt közönségének. Cave akkor egy egészen új koncepcióval állt elő a periodikák világában, magát a magazine szót is ő használta először egy nyomtatott kiadványra (a szó eredetileg boltot jelent).

Úgy látszik, a mi „new gentleman”-jeinknek, ahogy a főszerkesztő Pósa Árpád beköszöntőjében célcsoportjára és egyben témájára hivatkozik, már csak ennyi jutott. Miközben minőséget, esztétikumot és eredetiséget ígér, a súlyos lapban – amire láthatóan tengernyi pénzt költöttek – semmi újszerű és szép nincsen. Telezsúfolt oldalak, közhelyes témák, amin persze nincs mit csodálkozni: a Dérynében parkoló hazai krém nehezen tud kiszakadni a drága játékszerek, ruhák, borok és kerekedő keblek köréből. Ráadásul a Gentleman valószínűleg igazából még csak nem is nekik szól, hanem pont azoknak, akik oda szeretnének tartozni, a pénzük még talán meg is volna ehhez, de valójában mégsem fognak soha.

Az egyetlen, amiben valóban innovatív ez a lap, az a köréje szervezett Business Club. A kiadó egy olyan csoportot szeretne maga köré édesgetni, amelynek a pénz nem számít. Negyedévente kétmillió (!!!) forintot kérnek azért, hogy egy hétvégét igen exclusive körben tölthessen el a felsővezető, úgy, hogy a konkurens cégek vezetői biztos ne legyenek ott.

Még a hülyének is megéri.

Értékelés: 1

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
Próbálkozz a Galaktika magazinnal, hátha akkor űrhajós leszel.
Vagy ha rosszul sül el, E.T.
#
Mi ez pontosan? Én még nem hallottam róla. Ha az, amire gondolok, akkor érthető... Sznobok mindíg lesznek, és sok lesz az olyan, akinek az egóját az határozza meg, hogy
milyen újságot vesz, mert már az újságos is majd úgy néz rá, hogy "ő is azért veszi... mert ő is...". De közben ne felejtrük el, hogy attól, hogy Népsportot veszek,
még nem leszek focista. Az ilyen lapok nem a tartalomról és nem az olvasóról szólnak, hanem a táskában, kávéházban, irodaasztalon való véletlenszerű
megvillantásról.
#
Ez valami olyasmi, mint a Szabados Ottó féle Absolute Man volt? Az is gagyi volt, meg is bukott.Ebben mondjuk nagy szerepet játszott, hogy a Szabados nem szokta kifizetni a
munkatársait, alkalmazottait.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés