hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Noguchi és a Next9 erősíti mostantól a Dreher kommunikációját

Tenderen választott ki négy ügynökséget a sörgyár. Ebből kettő új partner.

hirdetés

Komplex, vállalati, márka- és CSR-kommunikációra, valamint employer brandingre írt ki tendert a Dreher Sörgyárak. A feladatokat végül négy pr-ügynökség között osztotta szét. Közülük kettő új partnere a Drehernek.

A sörgyár a Noguchi Porter Novellire bízta a vállalati kommunikációt, illetve a Dreher márkacsoport és az Asahi márka pr-feladatait. A Dreher Sörgyárak tulajdonosa amúgy a japán Asahi.

A Next9 Communications felel a Pilsner Urquell, a Kozel, a Peroni, a Meantime sörök, valamint a magyar Kőbányai kommunikációjáért. Emellett az ügynökséghez tartozik majd a Dreher kőbányai sörgyárában működő múzeum és az ott futó sörvacsora sorozat népszerűsítése is.

A felelős alkoholfogyasztás jegyében folyó Ésszel iszom programért továbbra is a Starski felel, mint ahogy az employer brandingért is az Impact Works.

A két új úgynökség tehát a Noguchi és a Next9. A Next9 ügynökséget az Uniomediától tavaly nyolc év után kilépő Győri Krisztina és Híves Beáta alapították.

A Starski tulajdonosa a Kreatívot is kiadó PPH Media.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés