hirdetés
hirdetés
hirdetés

Konferencia a csr méréséről

A parlamentet nem érdekli a fenntartható fejlődés?

A vállalati felelősségvállalás mérhető, de a cégek egyelőre különböző mutatószámokat használnak, és még abban sincs egyetértés, hogy szükség van-e egyáltalán a mérésre. A Mérhető Fenntartható Fejlődés konferencia fő tanulságai.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Köszönjük az észrevételt és a pontosítást.
#
De igen: a parlamentet érdekli a fenntartható fejlődés.

A fenntartható fejlődés mérhetőségéről szóló konferencián szólalt fel Katona Béla, az Országgyűlés és egyben a Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsának
elnöke, és azzal ellentétben, amit a cikk sugall, egyáltalán nem állította, hogy az országgyűlést nem érdekli a fenntartható fejlődés. Sőt, annyira érdeklik a
témával kapcsolatos társadalmi, gazdasági és környezetvédelmi kérdések, hogy egyhangú határozattal hozta létre 2008. október 10-én a tanácsot.

A tanács feladata, hogy a fenntartható fejlődést szem előtt tartva véleményezze a országgyűlés elé kerülő jogszabálytervezeteket, illetve hogy e kérdéskörben
saját javaslatokat tegyen. Az Európa-szerte, összetételében egyedülálló szervezet tagjait a parlamenti pártok, a Kormány, a Magyar Tudományos Akadémia, a gazdasági
kamarák, az egyházak, a szakszervezetek, a munkaadói szervezetek, az önkormányzati szövetségek, a MTESZ, a Rektori Konferencia és a civil szervezetek delegálják.

Az NFFT az elmúlt másfél évben elkészítette a Nemzeti Fenntarthatósági Stratégia alapjául szolgáló, a jelenlegi helyzetet komplexen vizsgáló Jövőkereső
jelentést, amelyet 2009. decemberében ismertetett meg az Országgyűléssel. A Jelentés elérhető az NFFT honlapjáról (www.nfft.hu).

A Tanács jelentős eredményt ért el azzal is, hogy 2010. január 29-én benyújtotta az Országgyűlésnek az Éghajlatvédelmi Kerettörvényt, amelynek elkészítésével
2009. júniusában konszenzusos országgyűlési határozattal bízták meg a testületet.

Bár a javaslattal kapcsolatos végszavazásra az elmúlt ciklusban nem került sor, ez csupán néhány képviselő, gazdasági érdekeket előtérbe helyező módosító
indítványának volt köszönhető és semmiképpen az Országgyűlés egyhangú elutasításának, érdektelenségének.

Katona Béla, a Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanács elnöke, a Mérhető Fenntartható Fejlődés konferencián elhangzott beszédében az éghajlatvédelmi kerettörvény
végszavazását hátráltató módosító indítványokkal kapcsolatban hangsúlyozta, hogy „a gazdasági és környezetvédelmi szakemberek szemlélete egyelőre milyen távol
esik egymástól, és mennyit kell még ezen dolgozni, ebben fejlődni.”

Ez így van. Ezért is hozta létre az Országgyűlés a Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsot, de sem az elhangzottak, sen az eddig elvégzett munka nem értelmezhető
úgy, hogy a parlamentet nem érdekli a fenntartható fejlődés.

2010. április 21.

a Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanács nevében a sajtómunkáért felelős Newsbreakers Communications

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés