hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Privy újfajta sajtóközleményt vezet be

A Privy Council újfajta sajtóközlemény-típust indított el Hírlabor néven. A közösségi médiára szabják.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Hírlabor névvel új sajtóközlemény szolgáltatást indított el a Privy Council, amit a közösségi média felhasználóira szabtak.

A social media release (smr), vagyis közösségimédia-közlemény olyan online információgyűjtemény, amelyben a hagyományos sajtóközleményen kívül megtalálható egy összefoglaló a legfontosabb megállapításokról, idézetek, beágyazható képek, fotók és videók, valamint kapcsolódó linkek.

Az smr funkciói lehetővé teszik továbbá az anyagra mutató link mentését a saját könyvjelzők közé, annak megosztását a legfontosabb közösségi felületeken, illetve a kapcsolatfelvételt a témával kapcsolatos kérdések feltevése érdekében.
 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Hozzászólások (6 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Újabb hobbiprojekt?
http://mediablog.hvg.hu/201054.aspx
#
Hey, király oldal! Ha dobunk sajtóanyagokat, lehozzátok?
#
én direkt leszedtem, ezeket a funkciókat, mert elképzeltem, h valaki elkezdi az ismerőseit bombázni a FB-on, sajtóközleménnyel :D
Engem már az idegesített, amikor jött a sok játékajánló. A sajtóközlemények továbbküldésével meg garantálható a meglévő ismik a jövőben letagadnak ;)
Ekkor gagyiért valaki fizet is ?
Mert akkor visszateszem. (1 perc)
#
Jaj de hát van benne legalább 1,5 olyan új funkció, amit a WP 3 perces telepítése nélkül nehéz lenne megoldani :-)
De már megvan az újítás, ami felveszi vele a versenyt: megfogom a villanykapcsolót, elnevezem Interaktív Fotonszabályozási Protokollnak, és eladom egy elektronikai
cégnek a licencet 300 millióért.
#
Most tényleg ez miért lenne új?
Évek óta működik és ingyenes:
www.sajtokozlemeny.com
#
Ez nem új. Ha fogunk egy Social Media Marketing nevű dolgot, amit mindenki használ lassan 5 éve, aláhúzunk egy Wordpresst, és veszünk egy hangzatos domaint, az nem
spanyolviasz. Komolyan, ez 5 éve volt az. Legalább a multiszektor lehetne egy kicsit kevésbé "wolfgábor".
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés