hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Sanoma árösszehasonlító oldalt vett

Száz százalékos tulajdont szerzett az Olcsobbat.hu árösszehasonlító oldalt működtető Selkóban a Kirakat.hu portált is gondozó Sanoma. Az oldal megtartja saját nevét, arculatát, és minden jellemzőjét.
hirdetés

Felvásárolta a Sanoma az Olcsobbat.hu oldalt üzemeltető Selko nevű céget, így a médiavállalat a Kirakat.hu-val együtt már két árösszehasonlítóval is rendelkezik.

A 2005 óta működő Olcsobbat.hu volt az első boltértékelési rendszerrel felszerelt, vásárlást segítő ár-összehasonlító oldal Magyarországon.

Az Olcsobbat.hu-t a Google Analytics adatai szerint májusában 348 ezer látogató kereste fel. A site 51 ezer termékadatlapjának nagy része tartós fogyasztási cikkeket takar: laptopokat, netbookokat, LCD televíziókat, háztartási gépeket, de mobiltelefonokat, számítógépes perifériákat és GPS eszközöket is nagy számban találnak az Olcsobbat.hu látogatói.

Gerentsér Imre, a Sanoma Újmédia-divíziójának igazgatója úgy fogalmazott: „Az akvizícióval a célunk egyértelműen az e-kereskedelem bővítése. Igen nagy potenciált látunk az internetes kereskedelemben, a piac bővülésében, az erőforrásainkat erre a területre fókuszáljuk.

A Sanoma két különálló brandként kezeli a Kirakat.hu és az Olcsobbat.hu portálokat, megőrizve jellemzőiket, és továbbfejlesztve mindkettőt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés