hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Telekom és a UPC is kínálja a FEM3-at

Három magyarországi tévészolgáltató kínálatában szerepel a januárban startolt FEM3. A TV2 tulajdonosának új, nőknek szóló csatornája egymillió háztartásba jut el.
hirdetés

Egymillió háztartásban lesz fogható a januárban elindult FEM3, miután megállapodást született a női csatorna üzemeltetője és több magyarországi tévészolgáltató – a Magyar Telekom, a UPC Magyarország és a Vidanet - között.

Mint arról beszámoltunk, a FEM3 a TV2 tulajdonosának, a ProSiebenSat.1 cégcsoport új magyarországi csatornája, melyet a londoni székhelyű SBS Broadcasting Networks Ltd. indított el január 1-jén.

Az anyavállalat és a Magyar Telekom arról állapodott meg, hogy a csatorna január 5-től fogható a T-Home TV szolgáltatásain, azaz a T-Home IPTV, Sat TV és Kábel TV rendszerek mindegyikén. A UPC Magyarország a kábeles és műholdas televíziós kínálatában januártól tesztjelleggel, februártól pedig valamennyi UPC csomagban elérhető lesz a FEM3.

A FEM3 műsoraival elsősorban a 25-34 év közötti nők, tágabb értelemben a 18-49-es női korosztály igényeit szeretné kiszolgálni. Műsorstruktúrája nőknek szóló prémium sorozatokra, filmekre, az angolszász televíziózásból ismert reality műsorokra és dokumentumfilmekre épül, 2010 tavaszától pedig a csatorna saját gyártású szórakoztató magazinműsorral is jelentkezik majd.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés