hirdetés
hirdetés

A Tesco mostantól popban nyomul

2009-07-08
Dj-k válogatják össze a magyarországi Tescókban hallható zenéket – erről az áruházlánc az érzékszervi marketingre szakosodott Mood Mediával állapodott meg.

A Tesco már több mint tíz éve használ professzionális háttérzenei megoldást, melyben kezdetek óta a Mood Media az együttműködő partnere. Eddig az áruházak a bárki által előfizethető műholdas csatornát használták, amelyben kizárólag nemzetközi zenei repertoár szólalt meg. A Tesco azonban úgy döntött, hogy átáll a karácsonyi időszakban már ideiglenesen használt műholdas privát rádióra, amit szintén a Mood Media biztosít.

A váltás melletti fő érv a kibővült felhasználási lehetőség volt, ami a Tesco saját kommunikációját (egyedi, saját rádió hatását keltő rádiós ID-k, szignálok, önálló műsorblokkok), illetve a külső hirdetések hatékonyabb megjelenését illeti.

„A hirdetési lehetőségek az új privát csatornán már leginkább az FM rádiók működéséhez hasonlíthatók. Idősávokat alakítottunk ki annak alapján, mikor van több vásárló az áruházainkban, illetve lehetőséget adunk a főműsoridőben történő többszöri elhangzásra is, így a megjelenés jobban célozható. A hirdetések mellett természetesen saját marketingakcióink, egyéb szolgáltatásaink és értékeink kommunikálására is folyamatosan szeretnénk használni az új csatornát” – mondta Molnár Judit, a Tesco menedzsere.

A Tesco privát műholdas csatorna zenei repertoárját jelenleg a Mood Media által, speciálisan erre a feladatra dedikált DJ-k válogatják össze. A dalok leginkább a kereskedelmi rádiók által is játszott, 16-55 éves korosztály által beazonosítható popslágerek, melyek között a külföldi előadókon kívül már a magyar szerzők művei is megjelennek (60-40 százalék). A Tesco a különböző országokban más-más zenei stílust használ, így Angliában nagyobb arányban angol pop-rock repertoárt, Írországban pedig olyan művészekét, akik kiléptek az ír jogvédő szervezetek jogkezelése alól.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés