hirdetés
hirdetés
hirdetés

A topon

Topreklám-találkozó

Az 1989-ben alapított Topreklám reklámügynökség kilenc évig működött. Husz Mariann és Kállai István cégvezetők szeptember elején 82 volt munkatársat hívtak össze egy nagy találkozóra.
hirdetés

Néhány házaspár a Topiban ismerkedett meg egymással. Pár volt munkatársból ügynökségvezető lett (Sefcsik Yvette – Akció, Ritter Andrea – Promó, Oláh Antal – Atlantic); néhányból ügyfélkapcsolati igazgató (Szakál Zoltán – EuroRSCG, Pető-Dickinson Andrea – Ogilvy). Páran reklámhoz kötődő vállalkozás tulajdonosai lettek (Virág Endre – Alfila, Róth László – Fair-R); néhányan pedig marketingigazgatók (Balassa Zsuzsi – Kodak, Gerendás Richárd – Veszprémtej).

Rubos Kriszta, a Metro újság marketingigazgatója, Aczél Eszter, az MTI HR-főnöke  és Petri Andrea, a National Geographic tévéhirdetési igazgatója

Venczel Zsolt fotós, Oláh Antal, az Atlantic reklámügynökség ügyvezető-tulajdonosa, Husz Mariann, volt elnök-vezérigazgató, jelenleg egy tanácsadó cég ügyvezetője, Kaminszki Vladimir, volt kreatívigazgató, jelenleg szabadúszó filmrendező

Hohl Zsuzsa, volt art director és kislánya, Borbély Judit grafikus, Nemes Xilamér, a Promo reklámügynökség grafikusa és Gerő Zsolt, az Euro RSCG art directora

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés