hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Toyota szponzorálja idén a paralimpiai játékokat

A Toyota elindította a paralimpiához kapcsolódó kampányát Start Your Impossible címmel. A kampányt egy amsterdami reklámügynökség, az Etcetera készítette, az első spotban pedig a 19 éves paralimpikon, snowboard-bajnok Chris Vos tűnik fel. 

hirdetés

A másfél perces reklám Chris Vos valódi élettörténetét mutatja be, hogy hogyan küzdött meg a fizikai korlátaival és foglalta el helyét a lejtőkön, a Phjongcshangi Paralimpiai Játékokon.

A Start Your Impossible márkavonalat a tavalyi év végén mutatták be, idén ezzel ünneplik a Toyota olimpiaszponzorálását. A Toyota az első olyan autóipari márka, amely világszerte támogatja mind az olimpiai, mind a paralimpiai játékokat - és az első olyan márka, amely egyenlő támogatást és figyelmet kínál mindkét játék számára, nem különbözteti meg a kettőt. Ez a 2024-ig tervezett szponzorálás tükrözi a márka mélyreható elkötelezettségét a "Mobilitás mindenkiért" elnevezéssel, ami azt jelenti, hogy minden embernek képesnek kell lennie szabadon mozogni, korlátozás nélkül.

A snowboard egyébként idén, 2018-ban versenyszám először a paralimpián, amely március 9-én kezdődik. Magyar versenyző már biztosan indul: Balogh Zsolt alpesi síben, illetve Lőrincz Krisztina biatlonban fog képviselni minket.

Kemény Gabriella
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés