hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Tv2.hu-ra került a Gimi

A Tv2.hu-n indul augusztus 23-án kedden az a websorozat, amelyet a We Group készített középiskolásokról. A Gimit a McDonald's-ban is lehet majd nézni. 

hirdetés

Mint azt már július közepén megírtuk, a Csalfa karma után új websorozat készült Magyarországon Gimi címmel. Arról, hogy hol fog futni a középiskolásokról szóló websorozat, készítője, a We Group Central European Division akkor csak annyit mondott el a Kreatív Online-nak, hogy tárgyalnak egy nagy médiapartnerrel, amelyet azonban még nem akartak megnevezni. Most kiderült: a Gimit a Tv2 vásárolta meg. 

A sorozat augusztus 23-tól minden kedden és csütörtökön új részekkel jelentkezik a a Tv2.hu-n, a tv2.hu/gimisorozat címen és a McDonald’s plazmatévéin.  

Az új websorozat, a Gimi két osztály, a sportosok és a művészetisek harcáról, a 14-18 évesek mindennapjairól szól. A sorozat producere Érczy Zsolt, írója és rendezője Lőrincz Nándor és Nagy Bálint voltak. A sorozatot annak Facebook-oldala szerint a Magyar Telekom támogatja.

A sorozat werkfilmjét itt lehet megnézni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés