hirdetés
hirdetés

A TV Trenddel érkezik az októberi Kreatív

2019-10-18

Pavel Stanchev (TV2), Kolosi Péter (RTL), Atmedia és R-Time interjúk, valamint a 25 legfontosabb tévés kreatív seregszemléje a friss Kreatívban!

A hagyományosan a Big Picture konferencia előtt megjelenő tévépiaci összeállításunk, a TV Trend adja a Kreatív most megjelent októberi számának gerincét.

Elsőként a Kreatívnak adott interjút Pavel Stanchev, a TV2 Csoport Párizsból érkezett új, bolgár vezérigazgatója, akivel a tévés hirdetések árszintjétől a TV2 streaming felületein át a hírműsorok irányáig végigvettünk mindent. Kolosi Péterrel, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettesével is beszélgettünk a magyar tévés piac tartalmi trendjeiről és az RTL-csatornák terveiről.

Guttengéber Csabával, az Atmedia és Dudás Gergellyel, az R-Time vezetőjével pedig kereskedelmi, értékesítési irányból tekintjük át a piac mozgásait. A TV Trend különleges tartalomblokkjában kilenc csatorna és közeli terveik mutatkoznak be közelebbről is.

Ebben a lapszámban jelenik meg immár hagyományos rangsorunk is a tévés szakma az elmúlt évben legsikeresebbnek számító 25 kreatív vezetőjével. Az előző év produkciói alapján tizüket sorba is rendeztük, a szintén jelentős befolyású szakemberek elmúlt évét pedig ABC-sorrendben elevenítjük fel a 11-25. hely között.

Majdnem az egész lapszám tévés, de azért persze nem az egész. A reklám rovatban az ultraortodox-kóser influencerkedés sajátos zsánerében merülünk el, Sólyom Balázs három szakember társával a konverzióról elmélkedik: Szigetvári Józseffel, a Szállás.hu ügyvezetőjével, Lunczner Ádámmal, a Mindshare médiaigazgatójával és Tóth Nórával, az Intren analitikai vezetőjével.

Írunk a Transferwise fintech-startup Budapesten járt alapítójáról, bemutatjuk Szabó "Robotto" Ottó munkáit és a MOME Movement grafikusainak civil szervezeteknek készített arculatait. Beszélgetünk Varsics Péterrel, az HBO promórendezőjével, a fiatal filmesek között Csata Sára VFX-essel és az ifjú kreatívok között Mécs Anna mitós szövegíróval.

A címlap elé ezúttal egy látványos promóció került hirdetés került Havasi Balázzsal és Németh Ottóval, a Henkel hazai marketingvezetőjével. Ebben az immár online is olvasható speciális megjelenésben bővebben is írunk a Syoss márka és a Havasi Symphonic show közösen ünnepelt tizedik születésnapjainak hátteréről és előkészületeiről.


Hol találod meg a Kreatívot? Hát az újságosoknál!

Ezekbe a Relay és Inmedio üzletekbe szállítjuk a Kreatívot:

Budapest: Allée, MOM, Mammut, Hegyvidék Központ, Aréna, Savoya Park, Campona, budaörsi Tesco, óbudai és soroksári Auchan, Váci utca, Városház utca, repülőtér T2

Batthyány tér HÉV, Deák tér, Kálvin tér, Ferenciek tere, Árpád híd, Örs vezér tere, Déli pályaudvar, Klinikák, Népliget, Nyugati pályaudvar, Lehel tér, Blaha Lujza tér, Ferenc körút megállók

Debrecen (Malompark, Tesco, Árkád, vasút), Győr (Árkád és Győr Plaza), Kecskemét (Március 15. utca), Komárom (Igmándi utca), Miskolc (Tesco, Auchan), Nagykanizsa (pláza), Nyíregyháza (Korzó), Orosháza (vásárcsarnok), Pécs (Árkád), Sopron (Széchenyi tér, Tesco), Szeged (Árkád), Székesfehérvár (Alba Plaza, Auchan), Szolnok (Volán üzletház), Szombathely (vásárcsarnok, vasútállomás), Tatabánya (Vértes Center), Veszprém (Kossuth utca, buszpályaudvar), Zalaegerszeg (Tesco, buszpályaudvar)

Ha inkább online rendelnéd meg a példányodat vagy szétnéznél az előfizetési csomagok között, akkor erre tovább!

Pál Zsombor
főszerkesztő

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés