hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Viasat3 sem megy fel a digitális hálózatra

Korábbi tervei ellenére mégsem vesz részt a digitális földi sugárzásban a Viasat3, így változatlanul csak a két Duna-adót lehet fogni. A csatorna szerint nem érdekük csekély néző előtt megjelenni, az Antenna Hungária ajánlata pedig ésszerűtlen.
hirdetés

Változatlanul csak a Duna TV két csatornájának adása fogható a MinDig TV-n, az Antenna Hungária (AH) által üzemeltett, december elején indult digitális földi műsorszóró hálózaton, miután a Viasat3 is bejelentette, hogy a csatorna adása nem kerül fel az AH platformjára – ellentétben a korábbi tervekkel.

Rugalmatlan és ésszerűtlen ajánlat
A csatorna közleménye szerint az adó a harmadik legnépszerűbb Magyarországon, így „kifejezetten érdekében állt volna új szereplőként megjelenni a szabad hozzáférésű, új hálózaton”. A Viasat3-at üzemeltető cég azonban hiányolta az ajánlatból, hogy azok csak a technikai paraméterekre vonatkozóan írták elő az AH kötelezettségeit, nézőszámot pedig nem  garantáltak.

„Ahhoz nem fűződik érdeke [a csatornának], hogy akár egy technikailag kifogástalanul működő és földrajzilag akár 100%-ban lefedett olyan rendszeren jelenjen meg, amire a valóságban senki, vagy csak elenyésző számú néző kíváncsi” – írja a közlemény. A Viasat3 jelenleg pénzt kap az adását továbbító kábel- és műholdas cégektől az előfizetési díjak után – ha az AH-nak ingyenes terjesztésre adja a műsorát, ez a bevételi forrás veszélybe került volna. Az ugyanakkor bizonytalan nézőszám mellett tervezhetetlen, hogy a kieső bevételt pótolták-e volna a reklámbevételek.

Nincs tolongás
A Viasat emellett panaszkodott a szerződési feltételekre is: eszerint az AH„teljesen egyoldalúan, rugalmatlanul és ésszerűtlenül közelíti meg a szolgáltató és megrendelő viszonyát”. Mint arról beszámoltunk, a két nagy kereskedelmi csatorna hasonló okokra hivatkozva perelte be a MinDig TV üzemeltetőjét.

A két nagy közéleti tévécsatorna, a HírTV és az ATV felment ugyan a digitális platformra, de – hasonlóan a kábelszolgáltatóktól származó bevételt féltve – kódolták adásukat, így lényegében elérhetetlenek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés