hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Weber Shandwick az év nemzetközi pr-ügynöksége

Az EMEA-régió legjobb multinacionális pr-ügynökségének választotta a The Holmes Report a Weber Shandwick-et. Gyűlnek a díjak.
hirdetés

A The Holmes Report szerint 2009 az EMEA-régió legjobb multinacionális pr-ügynöksége a Weber Shandwick volt. A díjat az alapján ítélték oda, hogy az ügynökség munkatársai nagyon bíznak a vállalat menedzsmentjében, úgy érzik, hogy a vezetőség nagy megbecsülésnek örvend a szakmán belül, valamint értékelték a szakmai fejlődésért tett erőfeszítéseiket is: például 270 egyéni továbbképzésen vehettek részt a munkatársak.

Nem ez az első komoly szakmai elismerése a Weber Shandwicknek. Tavaly októberben a PRWeek szaklap díjazta aranyéremmel az ügynökség 2008 és 2009 júniusa között végzett teljesítményét, a The Holmes Report Sabre Awards-án pedig az év globális pr-ügynökségének díját kapta meg. 2008-ban a PR News szaklap ítélte oda nekik a pr-Oscarnak is tartott Év ügynöksége-díjat.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés