A W+K a legnagyobb kockatulajdonos
2011-04-28
Az Art Directors Club globális szervezetének idei versenyén a Wieden+Kennedy ügynöksége bizonyult a legjobbnak.
A kilencvenedik ADC Awardsra összesen huszonöt országból érkeztek nevezések. A tavalyi magyar siker -Jedlicska Márton aranykockája- után, idén ilyen örömökben sajnos nem volt részünk, de azért annak örülhettünk, hogy olyan alkategóriákkal bővült a verseny, mint a mobil, a közösségi oldalak, az online tartalmak és a játékok kategóriája.
Az Art Directors Club globális szervezetének idei versenyén a Wieden + Kennedy szerepelt a legjobban. Az ügynökség portlandi irodája az Old Spice "Question" című munkájáért kapott díjat, míg az amszetrdami iroda a Nike-nak készített “Write the Future” munkájával söpört be két aranyat. A Young&Rubicam is kiemelkedően szerepelt a megmérettetésen. Az ügynökség chichagói irodája két aranyat kapott az "It Rarely Stops" című szpotért, amit a National Domestic Violence Hotline felkérésére készítettek, és egy aranyat tesz majd a polcra a new york-i iroda is, a VH1-nak készített Anti-Rock Star kampányáért.
A Bartle Bogle Hegarty New York-i irodája duplázott, ugyanis két arannyal díjazták az ügynökség Google's Chrome Speed Tests című munkáját.
Egy aranyat nyert a TwoFifteen ügynöksége, a Microsoft Xbox's Deliver Hope-ért, a Mother New York a Target számára készített divatkampányáért, a Goodby, Silverstein & Partners a Logitech-nek készített Kevin Bacon-ös szpotjáért, a Saatchi L.A. a Toyota's Swagger Wagon klipjéért, a JWT New York a Human Rights Watch-nak készített "Burma" kampányáért, és a Jung von Matt a Dortmund Concert Milk filmjéért.
Az ADC Awards díjait május 10-én adják át New York-ban.
A nyertesek teljes listáját megnézheti itt.