hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Y&R legószobrai aranyat nyertek a PIAF-on

Kiosztották a Prague International Advertising Festival (PIAF) idei díjait. 

hirdetés

Mint arról korábban beszámoltunk, összesen 9 magyar nevezés jutott a döntőbe a PIAF-on, a tegnapi díjkiosztón pedig kiderült, hogy ezekből mennyit sikerült végül díjra váltani. Kettőt. 

A Young & Rubicam a creating the media kategóriában aranyat nyert a Lego boltnak készített Visszaadott szobrok kampányával. Meglepetés lett volna, ha nem hoz el idén valami díjat Prágából. És akkor még a fesztiválszezon még csak most indult be. 

A másik magyar díjazott az Isobar lett a Brewdog sörgyártónak készített Brewtherhood Pack-kel a creative design kategóriában. 

Idén a zsűri, melynek tagja volt Falvay László, a Young & Rubicam kreatívigazgatója is, nem osztott ki Grand Prix-t. 

A nyertesek listája itt érhető el

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés