A Y&R legószobrai aranyat nyertek a PIAF-on
Kiosztották a Prague International Advertising Festival (PIAF) idei díjait.
Mint arról korábban beszámoltunk, összesen 9 magyar nevezés jutott a döntőbe a PIAF-on, a tegnapi díjkiosztón pedig kiderült, hogy ezekből mennyit sikerült végül díjra váltani. Kettőt.
A Young & Rubicam a creating the media kategóriában aranyat nyert a Lego boltnak készített Visszaadott szobrok kampányával. Meglepetés lett volna, ha nem hoz el idén valami díjat Prágából. És akkor még a fesztiválszezon még csak most indult be.
A másik magyar díjazott az Isobar lett a Brewdog sörgyártónak készített Brewtherhood Pack-kel a creative design kategóriában.
Idén a zsűri, melynek tagja volt Falvay László, a Young & Rubicam kreatívigazgatója is, nem osztott ki Grand Prix-t.
A nyertesek listája itt érhető el.