hirdetés
hirdetés
hirdetés

ACG.Hey, Scholz & Frends - fair play?

A Scholz & Friends reklámügynökség 15 millió forintot követel ACG.Hey-től, mert szerintük a Miniszterelnöki Hivatalnak (MeH) készített Fair play kampányban ellopták egy korábbi promóciós szpotjuk ötletét. Az ACG.Hey szerint a vádak megalapozatlanok, mert bár valóban ugyanaz a színész szerepel mindkét filmben, de a két reklámot nem lehet összehasonlítani.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
Tófalvy Tamás, kultúrakutató, újságíró
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

kapcsolódó linkek

Fileok

Hozzászólások (6 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Minden jó,ha jó avége!

Asszertív kommunikáció lett a vége!

Szép vot!
Jó volt!
Köszönjük: ENNYI!

Üdv:
Bery
#
Tőlem is loptak már nem egyszer. Le kell szarni. A tisztelet legbiztosabb jele az utánzás.
#

ReLOADED:

Manapság az élet különböző területein igencsak megszaporodtak a plágiumgyanús esetek!

A köemúltban velem kapcoslatban is megtörtént egy alapjaiban hasonló eset (pubicisztikám kapcsán egy plágiumbotrány keretében éles pengeváltásba keveredtem egy
kutatóintézettel), s akkor olvastam valahol a következő gondoattöredéket, melyet mindenképpen megszívlelendőnek - ez esetben pedig aktuálisnak is - gondolok:

"Természetes, és véletlen is lehet, avagy csupán inspiráló, ha mások műveiből egy-két szót, jellegzetes szófordulatot átveszünk, tudva, vagy feledve az eredetet."

Eltekintve azonban a konkrét esettől azon az állásponton állok, hogy az alkotói kreativitás tág fogalom, és nem minden esetben alkotáshoz köthető.

Az is a kreatívitás egyik megnyilvánulási formája, amikor tudjuk, hogy hova, milyen inspirációs elemhez nyúljunk.

Üdv:

Bery :)
#
A Nemzeti Sport majd tüntetést szervez a Kreatív szerkesztősége elé :D

Egyébként nem tudom, nekem nem tűnik lopásnak a dolog, meg igazából én csak akkor kérnék pénzt, ha szükségem volna rá - egyrészt mert ront az üzeneten, másrészt
mert itt nem látom, hogy ki hol okozott kárt kinek. Collina óta pedig minden bíró kopasz, és már előtte is volt sípjuk meg lapjuk. Szerintem.
#
Szerintem nem lopás. A Scholz & Friends próbál a jószerencséből pénzt szerezni, remélem, nem jön nekik össze.
#
Nahár, nahát...

Sok mindennel egyet lehet érteni, sok mindennel viszont nem.

Egy biztos: 2008-ban ne Foci VB, hanem EB lesz.

Üdv :)
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés