hirdetés
hirdetés
hirdetés

ACG.Hey, Scholz & Friends - ismét szent a béke

Kibékült egymással a Fair play kampány miatt konfliktusba keveredő két reklámügynökség: az ACG.Hey és az ötletlopás miatt az ügynökségtől nemrég még 15 millió forintot követelő Scholz & Friends december 5-ikén, szerdán ült le egyeztetni. Az álláspontjukat egy közös sajtóközleményben fejtették ki.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
Tófalvy Tamás, kultúrakutató, újságíró
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ha tüzetesebben megnézitek az eredeti cikket, akkor lejön belőle, hogy egy k...a nagy vihar egy pohár vízben. Az ACG tényleg nem lopott, és a Scholz valószínűleg akart
egy kalap pénzt. Ha jogász szemmel nézitek meg az esetet (mellesleg ez az eredeti szakmám), akkor valószínűleg az történhetett, hogy a Scholzosok bepróbálkoztak, az ACG
meg jól viszontfenyegette őket egy frankó kis hitelrontási perrel. (Én legalábbis ezt cselekedtem volna, ugyanis ha igaz az ACG álláspontja - már pedig valószínűleg
igaz, ugyanis nem lehetnek annyira lúzerek, hogy pont ezt a 10 mp-es cuccot nyűlják -, akkor nagyon-nagyot üthettek volna a Scholzon.) Kormányközeli forrásaim is ezt
erősítik meg - de ennek loren utánakérdezhet -, ugyanis ott váltig állítják, hogy senki nem szólt rá a Sch-ra.
#
az ACG Heye fair módon járt el a fair play kampány során. szerintem a kreatív igazgató az előző főnökéről mintázta a karaktert, nem pedig a zsolt és ferenc
ötletéből, de mindegy, a lényeg, hogy mindenki jól van és nyugodt. akkor erről ennyit.
#
Remek dolog, hogy sikerült megállapodniuk, de azért fura, hogy az egyik percben még 15 milliós követelésem van, de rá két napra elnézést kérek. Függetlenül attól,
hogy ötletlopás történt-e vagy sem, maga az eljárás érthetetlen. Milyen alapon követelt 15 milliót, ha egy megbeszélés után visszalépett?
#
Minden jó, ha jó a vége!

Asszertív kommunikáció MINDENEKFELETT!

Szép vot!
Jó volt!
Köszönjük: ENNYI!

Üdv:
Bery
#
Nyilván a Scholz is szeretne még egy-két állami megbízást... Gusztustalan.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés