hirdetés
hirdetés
hirdetés

ACT, IAA - CSR-kampány

A társadalmi felelősségvállalásra és a fenntartható fejlődésre hívja fel a figyelmet az ACT Responsible és az International Advertising Association (IAA) közös kampánya, amelynek hirdetései az Euronews televíziós csatornán futnak szeptembertől.
hirdetés

A One Minute of Responsibility elnevezésű kampány az európai hírcsatornán szeptember elsejétől fut. A két szervezet által indított CSR-aktivitás 25 kampányt ölel föl, amelynek szpotjait a nap különböző szakaszaiban sugározzák a televízióban.

A hirdetési koncepción a TBWA/Corporate/NonProfit dolgozott. A kampányban elsőként a „Humann Ball” elnevezésű szpot megy, amelyet a „Gyógyszer határok nélkül” kampány részeként a Duval Guillaume készített, valamint a CSR-kampányban az Euronews-on elsőként népszerűsítik a prágai Euro RSCG UNICEF szpotját.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés