hirdetés
hirdetés
hirdetés

Aczél, Szénássy és Bitter az Országmárka Tanácsban

Megújult az Országmárka Tanács, amely a kormány országkommunikációval kapcsolatos munkáját segíti. A szervezet tagja lett például AczélLászló, Szénássy Alex és Bitter Brúnó. 

hirdetés

Feladatát és összetételét tekintve is megújult a kormány országkommunikációval kapcsolatos munkáját segítő Országmárka Tanács.

A kormányzati kommunikációs államtitkárság közleményében azt írta: a tanács tagsága a kultúra, a kreatív gazdaság, a tudomány és a hagyományos üzleti élet kiemelkedő egyéniségeivel bővül, tagjai között pedig nincsenek politikusok. A civilekből álló testület megbízatását társadalmi munkában végzi, és két társelnöke van: Papp-Váry Borbála stratégiai kommunikációért felelős helyettes államtitkár és Prőhle Gergely kulturális diplomáciáért felelős helyettes államtitkár.

Az Országmárka Tanács munkáját továbbra is támogatja Törőcsik Mária, a közgazdaságtudomány kandidátusa, a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának egyetemi tanára, Baán László, a Szépművészeti Múzeum főigazgatója, Batta András, a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem rektora, Bendzsel Miklós, a Magyar Szabadalmi Hivatal elnöke, Méhes Márton, a bécsi Collegium Hungaricum igazgatója, Nagy Bálint, az IBS marketingtanszékének vezetője és Somlyai Dóra, a MOL-csoport kommunikációs igazgatója.

Az újak

Mellettük az idén csatlakozik a tanácshoz Ablonczy Balázs, az ELTE Bölcsészettudományi Kara Művelődéstörténeti Tanszékének adjunktusa, Aczél László, a Young and Rubicam ügyvezetője, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) elnöke, Beke Zsuzsa, a Richter Gedeon kormányzati kapcsolatok és pr-vezetője, Bitter Brunó, a Next Wave stratégiai igazgatója, Cseri Miklós néprajzkutató, muzeológus, a szentendrei Szabadtéri Néprajzi Múzeum főigazgatója, Finta Sándor építész, Káel Csaba filmrendező, Kopek Gábor, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem rektora, Kopp Mária, a Magatartástudományi Intézet tudományos igazgatóhelyettese, a Semmelweis Egyetem és az MTA Mentális Egészségtudományok társult kutatócsoport vezetője, Lakatos Zsófia, a Hill and Knowlton ügyvezető igazgatója, a Magyar PR Szövetség alelnöke, Rudolf Péter Jászai Mari- és Kiváló Művész díjas színész, film- és színházrendező, Szénássy Alex, a Laboratory Group tulajdonosa és Zoób Kati divattervező.

A kormányzati kommunikációs államtitkárság közleményben azt írta, a kormány célja egy karakteres, hiteles országkommunikáció felépítése annak érdekében, hogy Magyarország a kultúrától a gazdaságon át a kormányzatig egységes üzenettel és arculattal jelenhessen meg a hazai és a nemzetközi nyilvánosság előtt. A pozitív országkép kialakítása, amely nemzetpolitikai, oktatási, tudományos, kulturális, külpolitikai és kommunikációs feladatok egységét jelenti, nemzetgazdasági érdek is. A kormány döntése értelmében az országmárka fejlesztése a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárságának a feladata.

A megújult Országmárka Tanács november 17-én, szerdán tartotta első ülését Budapesten. A tanács feladata, hogy szakmai hozzáértésével, rendszeres véleményezéssel, észrevételezéssel és javaslattétellel támogassa a kormány országkommunikációval kapcsolatos döntéseinek előkészítését, megalapozását.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés