hirdetés
hirdetés

AdAge, AdWeek - megválasztották az év médiaügynökségeit

2007-03-06
A 2006-os éves eredmények alapján rangsorolva két amerikai szaklap is kiválasztotta az év médiaügynökségét. Az AdAge és az AdWeek a legjobb amerikai ügynökségeknek a Starcomot és a MindShare-t, legjobb globális ügynökségnek pedig a Mediaedge:cia-t választotta.
Az AdAge és az AdWeek amerikai marketingkommunikációs szaklapok ismét megválasztották az év médiaügynökségeit. A szerkesztőségek a 2006-os év eredményei alapján választották ki azokat a médiaügynökségeket, amelyek a legjobb eredményeket tudták felmutatni.

Az AdAge értékelése szerint az év amerikai médiaügynöksége a Starcom lett, amelynek legnagyobb 2006-os ügyfélnyerései a RIM’s BlackBerry (15 millió dollár), a Best Buy (50 millió dollár), a Washington Mutual (150 millió dollár), Walgreens (175 millió dollár) voltak.

A szaklap szerint az év legjobb globális ügynöksége a Mediaedge:cia lett, a Monster.com 120 millió dolláros, a Colgate-Palmolive Kína 165 millió dolláros, az amerikai DreamWorks SKG 270 milliós, a Telecom Italia 320 milliós, (Olaszországra, Németországra, Franciaországra kiterjedő), a Campbell Soup Co. globális, 400 milliós megbízásának elnyerésével.

Az Adage ezen felül még osztályozta a nagyobb médiaügynökségeket aszerint, hogy mennyire prosperálnak: a legígéretesebb, töretlenül fejlődő csapatba értékelésük szerint a két nyertesen kívül a Mediavest, a MindShare, az OMD és a Zenith tartozik. A zökkenőkkel bár, de jó irányba tartók közé az AdAge a Carat, Horizon, Mediacom, Optimedia és PHD médiaügynökségeket sorolta. Az év veszteseinek halmazába az Initiative, az MPG és az Universal McCann került.

Az AdWeek szerkesztőségének döntése szerint az év amerikai médiaügynöksége a MindShare lett, az év globális ügynöksége címet náluk is a Mediaedge:cia kapta meg.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés