AdAge The Best 2000 - tarolt az Ogilvy
AdAge The Best 2000 - tarolt az Ogilvy
[2001.04.27. 14:48]
Az AdAge The Best 2000 díjkiosztó ünnepségén az Ogilvy & Mather Budapest reklámügynökség vihette el a legtöbb díjat.
Az Advertising Age és a Kreatív marketing és kommunikációs szaklap már másodszorra rendezte meg Magyarországon az AdAge The Best 2000 Reklámversenyt. Az AdAge The Best-en részt vevő műveket az Egyesült Államokban értékelték, a zsűrizésben csak külföldi ügynökségi szakemberek, illetve az Advertising Age munkatársai vettek részt. A felhívásra több mint 60 pályázat érkezett.
A televízió kategóriában a MOL-nak készített image sorozatért az Ogilvy nyerte az első díjat, míg print kategóriában mind a három díj az ügynökségé lett. Az első díjat a Sony PlayStation “Doboz”, a második díjat az AstraZeneca “Genetika”, a harmadik díjat pedig az SAP “Cápa” hirdetése kapta, és a Kreatív különdíját print kategóriában szintén az Ogilvy vehette át a Kodak “Napló” munkájáért. Az AdAge The Best 2000 kültéri kategóriájának első helyezettje a Young & Rubicam lett, az ügynökség a Borsodi Sörgyár "Nyár II." hirdetéséért vihette el a díjat.
(Forrás: Kreatív Online)