hirdetés
hirdetés
hirdetés

AdAge The Best 2000 - tarolt az Ogilvy

Az AdAge The Best 2000 díjkiosztó ünnepségén az Ogilvy & Mather Budapest reklámügynökség vihette el a legtöbb díjat.
hirdetés

AdAge The Best 2000 - tarolt az Ogilvy

[2001.04.27. 14:48]

Az AdAge The Best 2000 díjkiosztó ünnepségén az Ogilvy & Mather Budapest reklámügynökség vihette el a legtöbb díjat.

Az Advertising Age és a Kreatív marketing és kommunikációs szaklap már másodszorra rendezte meg Magyarországon az AdAge The Best 2000 Reklámversenyt. Az AdAge The Best-en részt vevő műveket az Egyesült Államokban értékelték, a zsűrizésben csak külföldi ügynökségi szakemberek, illetve az Advertising Age munkatársai vettek részt. A felhívásra több mint 60 pályázat érkezett.

A televízió kategóriában a MOL-nak készített image sorozatért az Ogilvy nyerte az első díjat, míg print kategóriában mind a három díj az ügynökségé lett. Az első díjat a Sony PlayStation “Doboz”, a második díjat az AstraZeneca “Genetika”, a harmadik díjat pedig az SAP “Cápa” hirdetése kapta, és a Kreatív különdíját print kategóriában szintén az Ogilvy vehette át a Kodak “Napló” munkájáért. Az AdAge The Best 2000 kültéri kategóriájának első helyezettje a Young & Rubicam lett, az ügynökség a Borsodi Sörgyár "Nyár II." hirdetéséért vihette el a díjat.
(Forrás: Kreatív Online)

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés