hirdetés
hirdetés
hirdetés

AdForum - magyar munkák a Top5-ben

Az AdForum.com hetenként közzétett Top5-ös listáján két magyar reklám is szerepel, ami azt jelenti, hogy a hirdetések nagyon népszerűek az oldal látogatói körében.
hirdetés

A McCann Erickson Budapest és a Sylva Reklámügynökség egy-egy munkával szerepel az AdForum.com heti Top5 listáján. Az AdForum.com minden héten közzéteszi, hogy mely reklámokat töltötték le leggyakrabban az oldal látogatói. Az április 10-től 16-ig a ranglistán található öt hirdetés közül kettő magyar munka.

A Sylva Reklámügynökség a Nikonnak készített „Rabbits” című print hirdetéssel került a legnépszerűbbek közé. Ez azért is különleges, mert a Top5-ba jutottak között ez az egyetlen, amely nem reklámfilm. A listán szereplő másik hazai alkotást - egy 30 másodperces reklámfilmet - a McCann Erickson készítette a Zwack Unicumnak. A „Blind Date” című film a Vilmos márkát reklámozza.
A két magyar alkotás olyan reklámokkal szerepel a listán, mint például a TBWA/London gondozásában készült Sony PlayStation film vagy a Giovanni, FCB S.A. műhelyében készült Kraft-szpot.

(forrás: Adforum.com)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés