hirdetés
hirdetés
hirdetés

Adidas - közterületi kampány az Adicolornak

Óriásplakátokon láthatóak augusztusban az Adidas Adicolor pályázatának győztes munkái.
hirdetés

Az Adidas július 12-én átadta az Adicolor pályázat fődíjait azoknak, akik a legkreatívabb terveket készítették el az Adidas legújabb Adicolor cipőire. Az Adidas a kollekcióhoz kapcsolódóan idén írt ki egy pályázatot, amelyben a legegyedibb dekorációkat, grafikákat kereste. A vállalkozó kedvű fiataloknak egy freecardon kellett kidekorálniuk, megálmodniuk azt, hogy milyen lenne az ő Adicolor cipőjük.

A nyertes 16 tervet augusztusban óriásplakátokra helyezik ki.

Az Adidas idén tavasszal kezdte el újra forgalmazni az először 1983-ban piacra dobott, dekorálható cipők újgenerációs változatát. Az adicolor nevű kollekció a „csináld magad” elvét követve, a vásárlóra bízza a cipők dekorálását.

A pályázat pr-ügyeit a Human Telex intézte, az Adidas magyarországi reklámügynöksége a TBWA Budapest.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés