hirdetés
hirdetés
hirdetés

Adventi kampány turistáknak

Adventi kampányt indított a Magyar Turizmus Zrt. "Feltöltődés itthon'" szlogennel. A kampány célja, hogy a karácsony előtti időszakban élénkítse a belföldi turizmust.

hirdetés

November 25-én indul el a Magyar Turizmus Zrt. kampánya, melynek célja hogy összegyűjtse és elérhetővé tegye a hazai szálláshelyek által kínált kedvezményes ajánlatokat az adventi időszakban. 

Az összegyűjtött ajánlatokat az Itthon és a Tourinform oldalakon teszik elérhetővé az érdeklődőknek. Az akció promóciója 2010. november 16-án indul óriásplakátokkal, valamint a BKV buszok hátfelületén elhelyezett hirdetésekkel. December 1-től citylightok és további óriásplakátok fogják hirdetni a kampányt a fővárosban és vidéken is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés