hirdetés
hirdetés

Adverticum - díj a legkreatívabb bannereknek

2004-10-05
Díjat alapított az internetes reklámokat mérő Adverticum.
A társaság azoknak az innovatív ügynökségeknek és hirdetőknek szeretné odaítélni az Adverticum-díjat, amelyek a legkreatívabban használták ki az internet és az adserver nyújtotta lehetőséget az online kampányuk során. Az Adverticum célja, hogy felhívja a figyelmet az online reklámok sokszínűségére, személyre szabhatóságára és hatékonyságára. A versenyben minden olyan, 2004-ben indított kampány részt vehet, amelyet az Adverticum adserver szolgált ki bármelyik online felületen.

A díjazott 1,5 millió forint értékű hirdetési lehetőséget kap az Adverticum Networkön. A versenyben részt vevő kampányok felkerülnek a Reklámzabálók oldalára is, ahol a szélesebb közönségnek is lesz lehetősége szavazni. A virtuális jelenlét mellett ezek a bannerek szerepelnek majd az idén különböző helyszíneken megrendezett Reklámzabálók Éjszakáin is, ahol az online hirdetéseket a „Bannerzabálók perceiben” mutatják be, külön is népszerűsítve a benevezett kampányokat, valamint az online marketing hatékonyságát.

A verseny eredményhirdetésére a tihanyi Internet Hungary-n kerül sor október 12-én este a fogadáson. Az megmérettetésen elindítani kívánt kampányokat október 6-ig lehet regisztrálni a www.adverticum.com/dij oldalon. A zsűri névsorát is csak az eredményhirdetéskor hozzák nyilvánosságra, hogy a tagokat ne befolyásolják.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés