Adverticum - új szoftver
2007. augusztus 13. 10:16
Megújult az Adverticum online hirdetéskiszolgáló vállalat programja. Ezentúl egy új, Adserver Next Generation (NG) névre keresztelt szoftver veszi át a közel tízéves rendszer feladatait.
Az Adverticum AdServer NG legfőbb újdonsága a cég közleménye szerint az, hogy ezentúl önálló alkalmazások is csatlakoztathatók a hirdetéskiszolgáló „maghoz”, és így több irányba - például az elszámolás és hirdetés-hatékonyság elemzés felé - és gyorsabban kiterjeszthető a rendszer.
Ez az online tartalomszolgáltatók, a hirdetők és az ügynökségek számára azt jelentheti, hogy a pontosabb kimutatások, elemzések segítségével hatékonyabban tudnak alkalmazkodni az online hirdetési piac változásaihoz.
A régi Adverticum szoftver egyébként eredetileg az Adverticum tulajdonában lévő Prím Online-hoz készült közel 10 éve. Eközben a vállalat vezetősége szerint a piaci és technológiai igények is megváltoztak, egyre sürgetőbbé vált a hirdetéskiszolgáló szoftver újratervezése és alapjaitól való újraírása. Az új szoftver használatát augusztus elején kezdte meg az Adverticum.
Ez az online tartalomszolgáltatók, a hirdetők és az ügynökségek számára azt jelentheti, hogy a pontosabb kimutatások, elemzések segítségével hatékonyabban tudnak alkalmazkodni az online hirdetési piac változásaihoz.
A régi Adverticum szoftver egyébként eredetileg az Adverticum tulajdonában lévő Prím Online-hoz készült közel 10 éve. Eközben a vállalat vezetősége szerint a piaci és technológiai igények is megváltoztak, egyre sürgetőbbé vált a hirdetéskiszolgáló szoftver újratervezése és alapjaitól való újraírása. Az új szoftver használatát augusztus elején kezdte meg az Adverticum.
(forrás:
Kreatív Online)