hirdetés
hirdetés
hirdetés

Akció, Cre-Action – a Reklámzabálók díjazottjai

Az Akció és a Cre-Action reklámügynökség nyerte el az idei Westel Reklámzabálók Díját a Kongresszusi Központban november 22-én megtartott szemlén.
hirdetés

A 2. Reklámzabálók Éjszakájának online szavazásán a legtöbb voksot az Akció hatoslottót népszerűsítő „Ária” című filmje kapta, a helyben leadott SMS szavazatokból kialakult közönségdíjat pedig a Cre-action Matáv különleges tudakozóját népszerűsítő, „Mi a manó?” c. filmje vitte el. A közönség 41 televíziós reklámfilmre szavazhatott.

A külföldi és a közelmúlt hazai reklámfilm termése mellett nagy sikert arattak az elmúlt évtizedek filmjeit bemutató magyar reklámblokkok, amelyben Szabó Lőrinc, Sas István és Kozma Péter alkotásait tekinthették meg az érdeklődők. A kínálatban szerepeltek többek között a „bontott csirke” a „pécsi kesztyű” és az „OFOTÉRT” reklám is.

Az eseményt szervező O-zone Indoor Media idén a Westel Mobil Távközlési Rt. támogatásával rendezte meg a nyugaton mát 21 éves múlttal rendelkező programot, de a mobilszolgáltató mellett az Air France, a L’Oreal és a Datanet is segítette az esemény létrehozását.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés