Akció, Cre-Action – a Reklámzabálók díjazottjai
A 2. Reklámzabálók Éjszakájának online szavazásán a legtöbb voksot az Akció hatoslottót népszerűsítő „Ária” című filmje kapta, a helyben leadott SMS szavazatokból kialakult közönségdíjat pedig a Cre-action Matáv különleges tudakozóját népszerűsítő, „Mi a manó?” c. filmje vitte el. A közönség 41 televíziós reklámfilmre szavazhatott.
A külföldi és a közelmúlt hazai reklámfilm termése mellett nagy sikert arattak az elmúlt évtizedek filmjeit bemutató magyar reklámblokkok, amelyben Szabó Lőrinc, Sas István és Kozma Péter alkotásait tekinthették meg az érdeklődők. A kínálatban szerepeltek többek között a „bontott csirke” a „pécsi kesztyű” és az „OFOTÉRT” reklám is.
Az eseményt szervező O-zone Indoor Media idén a Westel Mobil Távközlési Rt. támogatásával rendezte meg a nyugaton mát 21 éves múlttal rendelkező programot, de a mobilszolgáltató mellett az Air France, a L’Oreal és a Datanet is segítette az esemény létrehozását.