hirdetés
hirdetés

Aki lemarad, kimarad

Reklámhét: Remekül elkészített koktél
2005-11-11
Ezt mondogatom gyakran hallgatóimnak, a marketing-, reklám- és pr-szakma jövőbeni örököseinek arra utalva, hogy soha nem lehetünk megelégedve tudásunkkal, azt folyamatosan frissíteni kell.
Erre gondoltam akkor is, amikor kézbe vettem a Reklámhét programfüzetét [a Reklámhetet a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) szervezte – A Szerk.].

Örömmel konstatáltam, hogy olyan kollégáim/barátaim beszélnek nekünk és (néha) egymásnak (is) a reklámról, mint Gálik, Kaszás, Sas, Levendel, Takács, Fazekas, Geszti, Novák, Pénzes, Skriba, Halász, és még jó páran azok közül, akikre a magyar reklámszakma büszke lehet, akik tényleg tudnak mit mondani a reklámról. A rekámcsinálásról, a reklámtervezésről, a reklámkutatásról, a reklámjövőről.

Mert a reklámnak, a magyar reklámnak van jövője, legfeljebb át- illetve tovább kell gondolnunk, hogy ez a jövő milyen új kihívásokat, feladatokat tartogat a számunkra. Nem könnyű néhány szóban összefoglalni a Reklámhét tapasztalatait. Profi szervezés? Színvonalas előadások? Több ezer érdeklődő? Új ismeretekre vadászó fiatalok? Készségesen válaszoló (nem is annyira) öreg szakik? Igen, ez mind így együtt, egy remekül elkészített koktélban. A Reklámhét jó volt, ez nem vitás. És aki lemaradt róla, az bizony ki is maradt. Üzenem neki, nektek, meg persze a reklámelleneseknek is: ha minden jól megy, találkozunk jövőre is.

Kollár Csaba
NYME, egyetemi adjunktus; BKF, főiskolai docens

hirdetés
hirdetés