Alex Bogusky a világ legkreatívabb reklámosa
Az évente tíz lapszámmal jelentkező amerikai üzleti magazin a világ száz legkreatívabb üzletembere lista után ezúttal kifejezetten a reklám- és marketingszakmában dolgozókból is felállított egy rangsort. Bár ebben természetesen benne vannak a százas listán felbukkanó reklámosok, meglepő módon azonban nem ugyanabban a sorrendben.
Lee Clow, a TBWA kreatívigazgatója, aki a 32. hellyel első a százas lista reklámosai között, a tízes szakmai listán csupán a második lett Alex Bogusky, a Crispin Porter + Bogusky kreatívigazgatója után – aki a százas listába be sem került. A BBDO kreatívigazgatója, Greg Hahn, aki a legkreatívabb üzletemberek között a második reklámos, és Noah Brier, a Barbarian Group stratégiai igazgatója, aki a szakmából harmadikként vonult fel a százas listára, a szűk szakmai összeállításnak csupán az utolsó két helyét érték el. Karin Fong, az Imaginary Forces kreatívigazgatója, aki a 88. lett a száz legkreatívabb üzleti szereplő között, a tíz legkreatívabb reklámos közé be sem került.
A Fast Company százas listájának első harminc helyén egyetlen reklámszakember sem szerepelt, és a következő hetvenben is csupán négyen kaptak helyet.