hirdetés
hirdetés
hirdetés

Állványreklám - tilos, de jó üzlet

Szaporodnak a belvárosban a gigantikus állványreklámok annak ellenére, hogy a főváros tiltja az ilyen jellegű hirdetések kifüggesztését.
hirdetés

Állványreklám - tilos, de jó üzlet

[2001.09.23. 19:39]

Szaporodnak a belvárosban a gigantikus állványreklámok annak ellenére, hogy a főváros tiltja az ilyen jellegű hirdetések kifüggesztését.

A társasházak a milliós bírsággal sem törődnek, mivel akár havi félmillió forint bevételt is hozhat egy-egy ilyen reklám elhelyezése. Varga Péter, a Főpolgármesteri Hivatal vállalkozási ügyosztályvezetője elmondta: a Blaha Lujza téren hónapok óta látható hatalmas sörreklámot régen el kellett volna távolítani, az építkezési háló mögött valószínűleg már nem is folyik felújítás, csak a reklám miatt maradt még ott az állvány.

A főváros már többmillió forint bírságot szabott ki erre a házra, mást nem is tehet, mert az épületek nem a Városháza tulajdonában vannak. A főváros azt is kifogásolja, hogy a felújításokhoz szükséges állványok elhelyezéséhez ingyen adja közterületét, amelyek a járda vagy az út egy részét is elfoglalják. Eddig egyszer szedték le az illegális reklámokat a Városháza kérésére.
(Forrás: Népszabadság)

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés