hirdetés
hirdetés
hirdetés

AMC - reklám- és médiatenderek tejre, húsra, védjegyre

A vöröshús, a tej, illetve a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyes termékek népszerűsítésére folytatna kampányt az FVM Agrármarketing Centruma (AMC), a reklám-, pr- és médiafeladatokra nyílt, gyorsított tárgyalásos pályázaton keresnek partnert - derül ki a Tenders Electronic Dailyből.
hirdetés

A tavalyi Koltai Róbertes, világszámos kísérlet után idén ismét nekifut a húsok belföldi népszerűsítésének az FVM AMC, amely a kéthónapos őszi kampány tervezésére és lebonyolítására közbeszerzési eljáráson keres partnert. A pr- és reklámtevékenységre, üzletláncokkal való együttműködésre és médiavásárlásra is kiterjedő feladatot gyorsított tárgyalásos eljáráson ítélik oda, amelyre augusztus 11-éig lehet jelentkezni. Az ajánlati ár az elbíráláskor mindössze 5 százalékkal esik latba, a hangsúly a koncepcióra, a szlogenre, az üzenet átadására és a médiatervre jut. A kampány október-november hónapokban fut majd.

Ennél jóval korábban, már szeptember közepén elindul majd a tej és tejtermékek népszerűsítésére irányuló, egyhónapos kampány, amelyre ugyancsak nyílt, gyorsított tárgyalásos eljáráson lehet jelentkezni, az előzővel azonos határidőig. A média- és reklámfeladatokra jelentkező ügynökségektől elsősorban emlékezetes, a korábbi évek stratégiájához illeszkedő kreatívkoncepciót, illetve a ,,tej-szív logó" ismertségének növelését várják.

Egy harmadik kampány is zajlik majd ősszel: a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegy és védjegyes termékek két hónapos népszerűsítésére 50 millió forintos keret áll rendelkezésre. A média-, pr- és reklámfeladatokra pályázó jelentkezőktől elsősorban pr-megjelenésekre épülő koncepciót várnak, az ajánlattételi határidő ez esetben is augusztus 11., a kampány pedig októbertől novemberig fut majd.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés