hirdetés
hirdetés
hirdetés

Amerikában terjeszkedik a Prezi

Az USA-ban is piacra lép a Prezi, a Magyar Telekom laborjából, a Kitchen Budapestből elinduló, flash alapú prezentációs szoftvert gyártó cég – írja a Brief Online.
hirdetés

Az eszközt fejlesztő cég, melyhez a Twitter egyik alapítója is csatlakozott, első körben az innovatív vállalatokra és szakemberekre összpontosít az USA-ban, majd az amerikai felhasználók után várhatóan tovább terjeszkedik az angol nyelvű országokban. 

Az új alkalmazást márciusban mutatták be a magyar piacon, amely nagy visszhangot váltott ki az interneten. Sok szakmailag mérvadó médium és online közösség (Financial Times Germany, TechChrunch, CNET), illetve szakértő az egyik legígéretesebb új fejlesztésnek nevezte. Érdeklődtek iránta különböző tudásközpontok és egyetemek is, például a kaliforniai székhelyű Institute for the Future is Prezit használ.

A Kitchen Budapestben a Magyar Telekom technológiai és anyagi támogatásával 2008-ban életre kelt projekt ma már egy kockázati tőkebefektető, a Sunstone Capital segítségével folytatja tevékenységét.

Júniusban 400 jelentkező közül a Prezit választották be a 30 meghívott közé a Microsoft központjában rendezett Startup konferenciára. A csapat a TEDGlobal konferenciával is együttműködésbe kezdett és egyes előadók számára prezentációkat készít. További friss fejlemény, hogy a Twitter egyik társalapítója, Jack Dorsey is tagja lett a Prezi tanácsadói testületének és olyan ügyekben segíti a csapatot, mint a forrásteremtés vagy a technológiai fejlesztések. Ezen kívül a napokban Somlai-Fischer Szabolcs vezető dizájner-alapító elnyerte a Fortune, Science és Time magazinok által szponzorált World Technology Award díját New Yorkban, művészeti kategóriában.

A szoftver egy non-lineáris felépítésű prezentációs eszköz, mely a korábbiakban megszokotthoz képest szokatlan szabadságot ad. Egy virtuális vászon, amire fel lehet vinni a prezentáció elemeit, majd ezeket szabadon rendezve létrehozható egy bejárási útvonal.Online formában előnye, hogy a prezentációk nagyon könnyen, közösen szerkeszthetők, megoszthatók, illetve weboldalba, blogba integrálhatók.

(forrás: Brief Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés