hirdetés
hirdetés
hirdetés

Angol mintára újul meg az FHM

Új layouttal, rovatokkal, szakértőkkel jelenik meg az FHM Magazin. A Sanoma Budapest a férfimagazin váltását kampánnyal népszerűsíti.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Májustól visszafogott színekkel, kevesebb látványelemmel, az angol kiadás grafikai megjelenését követve jelenik meg az FHM. A layout megújulása mellett tartalmi változások is történtek a lapnál.

Új rovat lesz a Pénz Klinika, aminek feladata, hogy közérthető nyelven tájékoztassa és eligazítsa az olvasókat a pénzügyek világában. A rovat felelőse Ács Gábor, a Figyelő rovatvezetője, a Radio Café Milliók reggelire műsorának szerkesztő-műsorvezetője lesz.

A póker rovatában Freire Szilvia, a Miss World Hungary szépségverseny győztese, Debreczeni Zita és Tóth Richárd osztják meg tudásukat és élményeiket az olvasókkal.

Új rovat lesz az FHM Angyalai is, ahol Horváth Éva, Rubint Réka és Michelle Wild adnak tanácsokat az olvasóknak életmóddal és párkapcsolatokkal összefüggő kérdésekben.

A megújulást "Férfias összeállítás" szlogennel nyomtatott sajtó, internet és rádiókampány kíséri. A kampány kreatívját a Hammer Advertising készítette.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés