hirdetés
hirdetés
hirdetés

Apple - a pod kifejezésért harcol

Az iPod digitális zenelejátszókat gyártó Apple több céget is felszólított, hogy ne használják a márkamegnevezéseikben a „pod” szót - írja a Világgazdaság.
hirdetés

Az InformationWeek összeállítása szerint az iPod mellett a pod kifejezést is magáénak akarja tudni az Apple, amely több céget felszólított, hogy ne használják a „pod” kifejezetést márkameglelőseikben. Az Apple arra hivatkozik, hogy megzavarja a felhasználókat a brandek azonosításában. Az érintett cégek között van a nyerő-, ital-, és ételautomaták adatainak gyűjtésére szolgáló eszközt készítő Mach4products és a noteszgépekhez, mp3-lejátszókhoz és mobiltelefonokhoz védőburkolatot gyártó TighPod, amely ezen a néven hozza forgalomba a termékeit. Az Apple egyébként több mint 50 országban levédte a pod márkanevet és több mint száz országban folyik ezzel kapcsolatban eljárás.

Nem az Apple az egyetlen, amely mostanában márkanév-használati kérdésekkel foglalkozik: a Google például azt nehezményezi, hogy a cég neve gyakorlatilag igévé alakult át, amely szinonimája az internetes keresésnek.

(forrás: Világgazdaság)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés