hirdetés
hirdetés
hirdetés

Apple - IPhone-mánia Amerikában

Az Apple megkezdte új terméke, az IPhone-nak árusítását az Egyesült Államokban, és alig pár óra alatt elkapkodták az első készletet. A társaság nem bízta a véletlenre, tudatosan felépített kampánnyal népszerűsítette a készüléket - derül ki a ZDNet írásából.
hirdetés
Az Apple kezdetben minimális ráfordítással, csak médiajelenléttel népszerűsítette a terméket. Pár hónappal ezelőtt, az Academy Awards közvetítés szünetében az Apple fellebbentette a fátylat, és bejelentette, hogy mikortól kapható a készülék. A díjkiosztón bemutatott „Hello” című szpot után azonban nem sokat hallatott magáról az új telefon. Pár héttel a boltba kerülés előtt ismét új szpotok jelentek meg több amerikai kábelcsatornán, amelyek elsősorban a felhasználóbarát jellegére hívták föl a figyelmet - sztárok segítségével. A reklámokat az Apple ügynöksége, a TBWA Los Angeles készítette. Az ügynökség ötlete szerint régi mozi filmek telefonos jeleneteit vágták össze kronológiai sorrendben. A „generáció” utolsó és egyben új tagjakén IPhone mutatkozott be.

Az Apple nem sokat árult el az új termék technikai jellemzőiről, ezzel is építgette az IPhone mániát és a médiazümmögést. Az első tévé szpot megjelenése után, Apple-központú blogokkal tartották fönt a vásárlók érdeklődését ilyenek, ilyenek például az AppleInsidert, a The Unofficial Apple Weblog vagy a MacRumors.com.

Számos amerikai technológiai guru szerint a „trendi” készülék új távlatokat nyit a telített mobiltelefon piacon. Az európai terjesztés megkezdését 2008 elejére tervezik, leghamarabb Nagy- Britanniában. A Magyar Hírlap is írt a termék amerikai bevezetéséről. A lapnak a magyar képviselet vezérigazgatója, Massimo Emanuele még nem tudott pontos információt mondani, hogy mely szolgáltatónál lesz elérhető a készülék.


(forrás: Kreatív Online, ZDNet)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés