A White Rabbit gondolta újra az Aqua webáruház kommunikációját
2019-07-11
A termékkínálat bővülésére is utal az új szlogen. A kampánybejelentőt közöljük.
A White Rabbit felel az AQUA Webáruház idei kommunikációjáért, miután az ügynökség nyerte a cég meghívásos tenderét.
A márka 2018-ban kezdődött arculatfejlesztési kampányának eredményeként született meg az új a platform, ami az AQUA Webáruház egyik legfőbb jellemzőit, a gyors ügyfélszolgálatot és a gördülékeny kommunikációt helyezi a középpontba.
A "Bármit is hozzon az élet, számíthatsz ránk!", új márkaszlogen az AQUA Webáruház termékkínálatának bővülésére is utal, hiszen a webáruház a kezdeti elektronikai termékek mellett már sporteszközöket, játékokat, barkácseszközöket, divat- és szépségápolási cikkeket is forgalmaz.
A 2019-es évre a márka négy hullámban tervez kommunikációt. A nyári kampányt az iskolakezdésre, a Black Friday-re majd karácsonyra időzített elemek követik.
Az AQUA kampánnyal tévéspotok mellett online és offline felületeken egyaránt találkozhatunk.
Alkotók |
Ügyfél Simon Bernadett – marketingigazgató, Aqua Webáruház Ügynökség |
Bicsérdi Ádám