hirdetés
hirdetés
hirdetés

A White Rabbit gondolta újra az Aqua webáruház kommunikációját

A termékkínálat bővülésére is utal az új szlogen. A kampánybejelentőt közöljük.

hirdetés

A White Rabbit felel az AQUA Webáruház idei kommunikációjáért, miután az ügynökség nyerte a cég meghívásos tenderét.

A márka 2018-ban kezdődött arculatfejlesztési kampányának eredményeként született meg az új a platform, ami az AQUA Webáruház egyik legfőbb jellemzőit, a gyors ügyfélszolgálatot és a gördülékeny kommunikációt helyezi a középpontba. 

A "Bármit is hozzon az élet, számíthatsz ránk!", új márkaszlogen az AQUA Webáruház termékkínálatának bővülésére is utal, hiszen a webáruház a kezdeti elektronikai termékek mellett már sporteszközöket, játékokat, barkácseszközöket, divat- és szépségápolási cikkeket is forgalmaz.

A 2019-es évre a márka négy hullámban tervez kommunikációt. A nyári kampányt az iskolakezdésre, a Black Friday-re majd karácsonyra időzített elemek követik.

Az AQUA kampánnyal tévéspotok mellett online és offline felületeken egyaránt találkozhatunk.

Alkotók
Ügyfél
Simon Bernadett – marketingigazgató, Aqua Webáruház

Ügynökség
Marcos Mendez Tanaka – senior art director
Karaba Gábor – art director
André Nunes Bueno – senior copywriter
Lénárt Ádám – copywriter
Stumpf Beáta – client service director
Katona Lilla – senior account manager

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés