hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arany Penge - megvan a zsűri

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) megnevezte a 8. Arany Penge Kreatív Reklámfesztivál zsűritagjait. A komplex, az ATL- és az interaktív-web kategóriák zsűrielnöke a BBDO kreatívigazgatója és ügyvezetője, Simon András lesz. A BTL-zsűri munkáját Tóth Tamás, a Special Event ügyvezető igazgatója vezeti.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek
Az idei fesztiválon változások történtek a kategóriák kialakításában. A több alkategóriával soványodott ATL-kategóriában ezúttal kilenc kreatívigazgató értékel majd, a tavalyi öt fős, ügyfelekből álló testület nélkül - ők ezúttal a komplex zsűriben kapnak helyet. A BTL-kategóriákat egy hét fős zsűri értékeli, idén először külön zsűrielnökkel. A munkát Tóth Tamás, a Special Event ügyvezetője irányítja majd. További újdonság lesz, hogy az eddig nehezen bemutatható BTL - promóciós és rendezvény - kategóriákban a pályázóknak lehetősége nyílik, hogy a zsűri előtt élőben prezentálják alkotásaikat.

Az interaktív-web kategóriába nevezett munkákat egy öt fős online szakmai zsűri értékeli, amely az újonnan létrehozott gerilla- és vírusmarketing kategória pályázatainak elbírálására további két-három offline területen dolgozó szakemberrel bővül majd.

Az eddig az ATL-zsűri alá beosztott self promotion, TCR és komplex kategóriák az innovatív médiával együtt immár a komplex zsűri alá tartoznak. Az ide érkező nevezéseket egy 16 fős, különböző szakterületekről érkező ügynökségi kreatív, illetve a megrendelői oldalról érkezett - tavaly Arany Pengével jutalmazott - kommunikációs szakemberekből álló zsűri bírálja el.

A komplex, az ATL és az interaktív-web zsűrit a BBDO kreatív- és ügyvezető igazgatója, Simon András vezeti.

A fesztiválra április 20-ig lehet nevezni.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés