Arany Penge - új kategóriákkal
2007. március 28. 10:18
A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) nyolcadik alkalommal rendezi meg az Arany Penge Kreatív Reklámfesztivált. A szervezők változtattak a zsűrizés menetén, és az ügynökségek új kategóriákban is indulhatnak. Idén a legjobb gerilla- és vírusmarketing megoldásokért is jár majd díj.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján és a reklámpiac változásaira reagálva a klasszikus ATL-megoldásokon kívül kibővült a BTL-kategóriákba nevezhető alkotások köre, valamint új elemként, gerilla- és vírusmegoldások is küzdhetnek már a legjobbaknak járó Pengékért.
További újdonság, hogy bizonyos nehezen bemutatható kategóriákban a nevezőknek lehetősége nyílik arra, hogy megoldásaikat a zsűri előtt élőben prezentálják.
„Ezzel a módszerrel garantálható, hogy a bíráló szakmai testület teljesebb, átfogóbb információk alapján hozza meg döntését a kreatív produktummal kapcsolatban” - mondta Récsán Gábor, a szervezet főtitkára.
A verseny szervezői március 28-ától április 13-ig várják a nevezéseket.
További újdonság, hogy bizonyos nehezen bemutatható kategóriákban a nevezőknek lehetősége nyílik arra, hogy megoldásaikat a zsűri előtt élőben prezentálják.
„Ezzel a módszerrel garantálható, hogy a bíráló szakmai testület teljesebb, átfogóbb információk alapján hozza meg döntését a kreatív produktummal kapcsolatban” - mondta Récsán Gábor, a szervezet főtitkára.
A verseny szervezői március 28-ától április 13-ig várják a nevezéseket.
(forrás:
Kreatív Online)