hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arany Penge - új kategóriákkal

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) nyolcadik alkalommal rendezi meg az Arany Penge Kreatív Reklámfesztivált. A szervezők változtattak a zsűrizés menetén, és az ügynökségek új kategóriákban is indulhatnak. Idén a legjobb gerilla- és vírusmarketing megoldásokért is jár majd díj.
hirdetés
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján és a reklámpiac változásaira reagálva a klasszikus ATL-megoldásokon kívül kibővült a BTL-kategóriákba nevezhető alkotások köre, valamint új elemként, gerilla- és vírusmegoldások is küzdhetnek már a legjobbaknak járó Pengékért.
További újdonság, hogy bizonyos nehezen bemutatható kategóriákban a nevezőknek lehetősége nyílik arra, hogy megoldásaikat a zsűri előtt élőben prezentálják.

„Ezzel a módszerrel garantálható, hogy a bíráló szakmai testület  teljesebb, átfogóbb információk alapján hozza meg döntését a kreatív produktummal kapcsolatban” - mondta Récsán Gábor, a szervezet főtitkára.

A verseny szervezői március 28-ától április 13-ig várják a nevezéseket.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés