Arany Penge - végleges, javított, teljes rövidlista
2008-05-19
A tavalyi nyertes Leo Burnett 15 munkával vezeti az idei Arany Penge Kreatív Fesztivál shortlistjét. A helyzet pikantériája, hogy az előző évi győzelem jogán az ügynökség kreatívigazgatója, Tordai Péter az idei zsűrielnök. A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) versenyén a rövidlistára bejutott munkák számát tekintve a dobogón a Grey, a Carnation, a DDB, a HPS Experience és a Young & Rubicam (Y&R) szerepel.
Erőteljes fölénnyel vezeti a Leo Burnett az Arany Penge Kreatív Fesztivál frissen nyilvánosságra hozott shortlistjét: 15 munkáját juttatta tovább a zsűri a döntőbe. A helyzet furcsasága, hogy - mint azt a Kreatív Online megírta - a zsűrit ügynöksége tavalyi győzelme okán Tordai Péter, a Leo Burnett kreatívigazgatója elnökli.
Az előző évi nyertest a Grey, majd a Carnation, a DDB, a HPS Experience és a Y&R követi a végső esélyes alkotások listáján. A teljes, kategóriákra bontott shortlist a nevezett munkák feltüntetésével letölthető.
A végeredmény már megszületett, de egyelőre titkos: a május 29-i gálán hirdetik majd ki.
Mint ismert az Arany Pengét idén új alapokra helyezték, a kiírók megszüntették a vonal szerinti elkülönítést, így a versenyen nincsenek ATL- és BTL-kategóriák, illetve ATL- és külön BTL alapú kampányok. A MAKSZ ezzel az újítással azokra a változásokra reagált, hogy mára a kommunikációs szakterületek határai elmosódtak, tehát az ügynökségek gyakorlatilag azonos terepen versenyeznek.
A rövidlistáról szóló hírünk mellett korábban tévedésből hibás, pontatlan táblázatot közöltünk. Az alábbi lista a helyes. Az érintettektől és olvasóinktól elnézést kérünk!
Az előző évi nyertest a Grey, majd a Carnation, a DDB, a HPS Experience és a Y&R követi a végső esélyes alkotások listáján. A teljes, kategóriákra bontott shortlist a nevezett munkák feltüntetésével letölthető.
A végeredmény már megszületett, de egyelőre titkos: a május 29-i gálán hirdetik majd ki.
Mint ismert az Arany Pengét idén új alapokra helyezték, a kiírók megszüntették a vonal szerinti elkülönítést, így a versenyen nincsenek ATL- és BTL-kategóriák, illetve ATL- és külön BTL alapú kampányok. A MAKSZ ezzel az újítással azokra a változásokra reagált, hogy mára a kommunikációs szakterületek határai elmosódtak, tehát az ügynökségek gyakorlatilag azonos terepen versenyeznek.
A rövidlistáról szóló hírünk mellett korábban tévedésből hibás, pontatlan táblázatot közöltünk. Az alábbi lista a helyes. Az érintettektől és olvasóinktól elnézést kérünk!
Az Arany Penge Kreatív Fesztivál rövidlistájának élmezőnye | |
Ügynökség | Bejutott munkák száma |
Leo Burnett | 15 |
Grey | 6 |
Carnation | 5 |
DDB | 5 |
HPS Experience |
5 |
Y&R | 5 |
HD Group | 4 |
Laboratory Ideas | 4 |
Sylva | 4 |
Kirowski | 3 |
Lowe GGK | 3 |
Publicis | 3 |
ACG.Hey | 2 |
Akció-NXS | 2 |
BBDO | 2 |
Café Creative | 2 |
Mediaedge:CIA | 2 |
Ogilvy&Mather | 2 |
Roxer | 2 |
Saatchi & Saatchi | 2 |
Schoz & Friends | 2 |
Twist Advertising | 2 |
Well | 2 |
Advertis | 1 |
Café Contact | 1 |
Euro RSCG | 1 |
McCann Erickson | 1 |
Megaphone Studio | 1 |
Mindshare | 1 |
Proud | 1 |
Republic | 1 |
Rope & Walker | 1 |
Sky Marketing | 1 |
Team | 1 |
We Love Kreatív | 1 |
Pál Zsombor
(forrás:
Kreatív Online)