Arany Penge - végleges, javított, teljes rövidlista
2008. május 19. 10:37
A tavalyi nyertes Leo Burnett 15 munkával vezeti az idei Arany Penge Kreatív Fesztivál shortlistjét. A helyzet pikantériája, hogy az előző évi győzelem jogán az ügynökség kreatívigazgatója, Tordai Péter az idei zsűrielnök. A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) versenyén a rövidlistára bejutott munkák számát tekintve a dobogón a Grey, a Carnation, a DDB, a HPS Experience és a Young & Rubicam (Y&R) szerepel.
Erőteljes fölénnyel vezeti a Leo Burnett az Arany Penge Kreatív Fesztivál frissen nyilvánosságra hozott shortlistjét: 15 munkáját juttatta tovább a zsűri a döntőbe. A helyzet furcsasága, hogy - mint azt a Kreatív Online megírta - a zsűrit ügynöksége tavalyi győzelme okán Tordai Péter, a Leo Burnett kreatívigazgatója elnökli.
Az előző évi nyertest a Grey, majd a Carnation, a DDB, a HPS Experience és a Y&R követi a végső esélyes alkotások listáján. A teljes, kategóriákra bontott shortlist a nevezett munkák feltüntetésével letölthető.
A végeredmény már megszületett, de egyelőre titkos: a május 29-i gálán hirdetik majd ki.
Mint ismert az Arany Pengét idén új alapokra helyezték, a kiírók megszüntették a vonal szerinti elkülönítést, így a versenyen nincsenek ATL- és BTL-kategóriák, illetve ATL- és külön BTL alapú kampányok. A MAKSZ ezzel az újítással azokra a változásokra reagált, hogy mára a kommunikációs szakterületek határai elmosódtak, tehát az ügynökségek gyakorlatilag azonos terepen versenyeznek.
A rövidlistáról szóló hírünk mellett korábban tévedésből hibás, pontatlan táblázatot közöltünk. Az alábbi lista a helyes. Az érintettektől és olvasóinktól elnézést kérünk!
Az előző évi nyertest a Grey, majd a Carnation, a DDB, a HPS Experience és a Y&R követi a végső esélyes alkotások listáján. A teljes, kategóriákra bontott shortlist a nevezett munkák feltüntetésével letölthető.
A végeredmény már megszületett, de egyelőre titkos: a május 29-i gálán hirdetik majd ki.
Mint ismert az Arany Pengét idén új alapokra helyezték, a kiírók megszüntették a vonal szerinti elkülönítést, így a versenyen nincsenek ATL- és BTL-kategóriák, illetve ATL- és külön BTL alapú kampányok. A MAKSZ ezzel az újítással azokra a változásokra reagált, hogy mára a kommunikációs szakterületek határai elmosódtak, tehát az ügynökségek gyakorlatilag azonos terepen versenyeznek.
A rövidlistáról szóló hírünk mellett korábban tévedésből hibás, pontatlan táblázatot közöltünk. Az alábbi lista a helyes. Az érintettektől és olvasóinktól elnézést kérünk!
| Az Arany Penge Kreatív Fesztivál rövidlistájának élmezőnye | |
| Ügynökség | Bejutott munkák száma |
| Leo Burnett | 15 |
| Grey | 6 |
| Carnation | 5 |
| DDB | 5 |
| HPS Experience |
5 |
| Y&R | 5 |
| HD Group | 4 |
| Laboratory Ideas | 4 |
| Sylva | 4 |
| Kirowski | 3 |
| Lowe GGK | 3 |
| Publicis | 3 |
| ACG.Hey | 2 |
| Akció-NXS | 2 |
| BBDO | 2 |
| Café Creative | 2 |
| Mediaedge:CIA | 2 |
| Ogilvy&Mather | 2 |
| Roxer | 2 |
| Saatchi & Saatchi | 2 |
| Schoz & Friends | 2 |
| Twist Advertising | 2 |
| Well | 2 |
| Advertis | 1 |
| Café Contact | 1 |
| Euro RSCG | 1 |
| McCann Erickson | 1 |
| Megaphone Studio | 1 |
| Mindshare | 1 |
| Proud | 1 |
| Republic | 1 |
| Rope & Walker | 1 |
| Sky Marketing | 1 |
| Team | 1 |
| We Love Kreatív | 1 |
(forrás:
Kreatív Online)


