Arany Penge – fórumok a briliáns kommunikációról
A beszélgetés a nyomot hagyó reklámokról zajlik majd, az előadást a zsűri-elnök Halász Gyula és a MAKSZ alelnöke, Simon András tartja. Ezzel egy időben nyílik meg a fesztiválra benevezett alkotások kiállítása, ahol kiderül, hogy mely anyagok jutottak a reklámverseny idei döntőjébe.
Május 20-án a hagyományoknak megfelelően több szakmai előadás várja a látogatókat. Beszél például Lars Kelp, a Procter & Gamble associate directora, Bogdan Naumovici, a Leo Burnett Bukarest és a kelet-közép-európai régió kreatívigazgatója, Stefan Bernard, a Hewlett-Packard marketingigazgatója és Sztaricskai Tamás, a Raiffeisen Bank kelet-közép-európai kommunikációs igazgatója. A MAKSZ tagügynökségek ügyfélkapcsolati vezetőiből alakult Account Szoba – kreatívok és ügyfelek bevonásával – pedig fórumot szervez az „Érdemes-e kreatív reklámot készíteni a magyar piacra?” témában.
A Díjátadó Gálaest az előadások után zajlik majd.