hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arany Penge – fórumok a briliáns kommunikációról

Nemcsak a budapesti helyszín miatt tér el a 6. Arany Penge Kreatív Reklámfesztivál a korábbiaktól, hanem azért is, mert a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén egy diák-fórummal is előrukkolt.
hirdetés
Tata helyett idén a MEO-ban szervezi meg május 19-én és 20-án a MAKSZ a 6. Arany Penge Kreatív Reklámfesztivált. A fővárosi helyszín mellett újdonság, hogy május 19-én főiskolák, egyetemek kommunikáció és marketing szakos hallgatói egy nyílt fórumon vehetnek rész.

A beszélgetés a nyomot hagyó reklámokról zajlik majd, az előadást a zsűri-elnök Halász Gyula és a MAKSZ alelnöke, Simon András tartja. Ezzel egy időben nyílik meg a fesztiválra benevezett alkotások kiállítása, ahol kiderül, hogy mely anyagok jutottak a reklámverseny idei döntőjébe.

Május 20-án a hagyományoknak megfelelően több szakmai előadás várja a látogatókat. Beszél például Lars Kelp, a Procter & Gamble associate directora, Bogdan Naumovici, a Leo Burnett Bukarest és a kelet-közép-európai régió kreatívigazgatója, Stefan Bernard, a Hewlett-Packard marketingigazgatója és Sztaricskai Tamás, a Raiffeisen Bank kelet-közép-európai kommunikációs igazgatója. A MAKSZ tagügynökségek ügyfélkapcsolati vezetőiből alakult Account Szoba – kreatívok és ügyfelek bevonásával – pedig fórumot szervez az „Érdemes-e kreatív reklámot készíteni a magyar piacra?” témában.

A Díjátadó Gálaest az előadások után zajlik majd.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés