hirdetés
hirdetés

Arany Penge – idén új díjjal és kategóriákkal

2002-02-27
A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MaKSZ) idén is meghirdeti az Arany Penge Kreatív Reklámfesztivált, ahol a reklámverseny történetében először az Arany Penge díjakon kívül kiosztják az Arany Borotva Díjat is.
A hazai marketingkommunikációs szakma reklámversenyét immár harmadik éve rendezi meg a szövetség. Az eseményen a zsűri az elmúlt év legjobb reklámfilmjeit, rádióreklámjait, sajtó-és plakáthirdetéseit, valamint online reklámjait jutalmazza. A korábbi kategóriák idén a BTL és egyéb alkategóriákkal bővültek.

A tavalyi DM alkotások mellett az idén promóciós és rendezvényszervezői munkákkal is nevezhetnek az érdeklődők. A nemzetközi trendekhez igazodva az idei reklámversenyen zsűri már együtt értékeli az egyedi és a kampány kategóriákat. A 3. Arany Penge Kreatív Reklámfesztiválon az egyes médiatípusokba nevezett alkotások legjobbjai Arany Penge díjat kapnak. A fesztivál második helyezettjei Ezüst Pengét, a bronzérmesek Bronz Pengét vihetnek haza.

A legjobb társadalmi célú hirdetéseket Arany Szív díjjal, a legjobban szerepelő ügynökséget Arany Gordiusz Díjjal jutalmazzák. Az idei fesztiválon egy új díjat is kiosztanak, a zsűri az Arany Borotva Díjat a 2001-es év legkreatívabb reklámjának ítéli oda. A fesztiválra április 5-ig nevezhetnek a reklámszakmában dolgozók olyan tcr kampányokkal, kereskedelmi reklámmal, egyedi munkákkal, amelyek magyarországi megrendelésre készültek. A versenyen adaptált reklámok nem indulhatnak.

A MaKSZ felkérésére a zsűri elnöke Tordai Péter, a BBDO Budapest Reklámügynökség kreatívigazgatója lesz. A díjkiosztó gálát május 24-én rendezi meg a szövetség a Millenáris Parkban. A rendezvényt a Matáv és a tv2 támogatja, a fesztivál társszervezője a Roxer-HD Rendezvényszervező Ügynökség.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés