hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arany Penge – idén új díjjal és kategóriákkal

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MaKSZ) idén is meghirdeti az Arany Penge Kreatív Reklámfesztivált, ahol a reklámverseny történetében először az Arany Penge díjakon kívül kiosztják az Arany Borotva Díjat is.
hirdetés
A hazai marketingkommunikációs szakma reklámversenyét immár harmadik éve rendezi meg a szövetség. Az eseményen a zsűri az elmúlt év legjobb reklámfilmjeit, rádióreklámjait, sajtó-és plakáthirdetéseit, valamint online reklámjait jutalmazza. A korábbi kategóriák idén a BTL és egyéb alkategóriákkal bővültek.

A tavalyi DM alkotások mellett az idén promóciós és rendezvényszervezői munkákkal is nevezhetnek az érdeklődők. A nemzetközi trendekhez igazodva az idei reklámversenyen zsűri már együtt értékeli az egyedi és a kampány kategóriákat. A 3. Arany Penge Kreatív Reklámfesztiválon az egyes médiatípusokba nevezett alkotások legjobbjai Arany Penge díjat kapnak. A fesztivál második helyezettjei Ezüst Pengét, a bronzérmesek Bronz Pengét vihetnek haza.

A legjobb társadalmi célú hirdetéseket Arany Szív díjjal, a legjobban szerepelő ügynökséget Arany Gordiusz Díjjal jutalmazzák. Az idei fesztiválon egy új díjat is kiosztanak, a zsűri az Arany Borotva Díjat a 2001-es év legkreatívabb reklámjának ítéli oda. A fesztiválra április 5-ig nevezhetnek a reklámszakmában dolgozók olyan tcr kampányokkal, kereskedelmi reklámmal, egyedi munkákkal, amelyek magyarországi megrendelésre készültek. A versenyen adaptált reklámok nem indulhatnak.

A MaKSZ felkérésére a zsűri elnöke Tordai Péter, a BBDO Budapest Reklámügynökség kreatívigazgatója lesz. A díjkiosztó gálát május 24-én rendezi meg a szövetség a Millenáris Parkban. A rendezvényt a Matáv és a tv2 támogatja, a fesztivál társszervezője a Roxer-HD Rendezvényszervező Ügynökség.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés