hirdetés
hirdetés
hirdetés

Aranyat ért a Sabre Awardson a gémer nyugdíjasok-kampány

A Telekom és az Uniomedia közös alkotását ezen kívül az Arany Pengén és a European Excellence Awardon is arannyal díjazták.

hirdetés

Aranyérmet kapott Telekommunikáció kategóriában a Telekom Senior Gamer Klub kampánya a Sabre Awards EMEA-régiós (Európa, Közel-Kelet, Afrika) 2019 versenyén. A pr-versenyen idén hat magyar nevezés jutott döntőbe, köztük a Noguchi és Uniomedia két-két munkája, illetve a Republic és a Lounge is egy-egy kampánya. Más magyar díjazott nem volt a versenyen.

Az Uniomedia megoldása az Y-generáció és a nagyszüleik közötti technológiai (generációs) szakadékot volt hivatott áthidalni (bár a videókban nem millenialek, hanem leginkább kisgyerekek láthatók). A kampány korábban aranyat kapott a European Excellence Awardson, illetve múlt pénteken az Arany Pengén is.

„A digitális tünemények, amelyeket közösen hozunk létre, valódi értéket teremtenek, nagyon örülünk, hogy mindezt nemcsak Magyarországon, de a nemzetközi mezőnyben is elismerik. A Senior Gamer Klub ilyen példaértékű aktivitás volt” - mondta a Sabre Awards kapcsán Szabó Béla, a Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója.

Balatoni Zsófia, az Uniomedia társalapítója azt tette hozzá: „A Telekom küldetése, hogy mindenkit bekapcsoljon a digitalizációba, nem is lehet kérdés, hogy az időseket is. Ennek a megoldására szállítottunk egy valódi igényeken alapuló megoldást, amely a közösségépítés és az online játékok által segít az idősebb generációt bevonni a digitális világba."

A kampányhoz készült videók a közlemény állítása szerint a Telekom Facebook-csatornájának tavalyi, Instagram-oldalának minden idők legnézettebb tartalmai lettek. Ugyanakkor 2018-ban a Telekom Facebook-csatornáján a Most-generáció című videót 391 ezerszer nézték meg (ehhez még hozzájön a Telekom Senior Gamer Klub 118 ezres megtekntése, valamint még egy 60 ezer körüli video), ellenben a Verselj bácsikkal című videó 536 ezer, míg a Hányszor gondolsz a kedvesedre 634 ezer megtekintésnél jár.

UPDATE: A videók együttesen, össznézettségük alapján valóban a Telekom FB-oldalának legnézettebb videós tartalmai voltak: a hat video összesen 782 ezres össznézettséget produkált.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés