hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arcok

Az 5. Arc Óriásplakát-Kiállítás és Videopályázat nyertesei

Rekordszámú plakát érkezett az idei Arc pályázatra, amelyre a szövegírók és a grafikusok mellett minden eddiginél több nem szakmabeli nevezett. 1450 pályázat versenyzett, százzal több, mint tavaly. A korábbi évek kategóriái – létező termékhez és szolgáltatáshoz kapcsolódó üzenet, fiktív áru hirdetése, TCR és művészeti üzenet – mellett az uniós csatlakozás apropójából új kategóriát is bevezetett az Arc, „Mi magyarok, mit viszünk magunkkal Európába?” címmel, és egy kizárólag az ügynökségeknek szóló pályázatot is kiírtak.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek
Csak ügynökségeknek

Az Arc és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) közös TCR-pályázatát a H-Artdirectors nyerte meg Fotel című munkájával. Ezt a pályázatot kizárólag az ügynökségeknek írta ki az Arc, és többek közt az volt a cél, hogy az eddigieknél több reklámszakember és ügynökség nevezzen a versenyre. A Kreatív március elején kerekasztal-beszélgetést szervezett, hogy az ügynökségek és az Arc képviselői megvitassák egymással, mi az oka annak, hogy az ügynökségek általában inkább távol maradnak a versenytől. Az Arc többek közt az ott megfogalmazott kritikákra reagálva írta ki az MRSZ-szel közösen a csak ügynökségeknek szóló versenyt.

A TCR-pályázat témáját a Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium (KVM) adta, a győztes bruttó 3 millió forint jutalmat kap. A kiírás szerint a legjobb kampányt a KVM meg is akarja valósítani.
A pályázatra 14 ügynökség 30 anyagot küldött be, a nyertest az Arc óriásplakát-kiállítás augusztus 5-ei megnyitóján hirdették ki, és
a kiállításon megtekinthető volt a győztes hirdetés is. A H-Artdirectorson kívül a CTS, az Edison Network, a Grey Worldwide, a Hammer Advertising, a hat, a Kastner & Társa,
a Makáry Stúdió, a Partners JWT, a Noe’s Ark, a Publicis, a Scholz & Friends, a Stram-Avant és a Young & Rubicam indult a versenyen.

hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés