hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arculatot vált a Sorozat+

2018. július 9-től felfrissített arculattal és új logóval jelentkezik az RTL Magyarország portfóliójába tartozó Sorozat+.

hirdetés

A Sorozat+  2008. április 2. óta van jelen a hazai televíziós piacon. A képernyőn július 9-től látható új arculat modern képi elemei és a nőies színvilág a közlemény szerint arra a sokszínűségre hívja fel a figyelmet, miszerint „a műsorkínálatban minden családtag találhat kedvére való műsorokat".

Az arculatváltás mellett felfrissül a csatorna tartalmi struktúrája is. A Sorozat+-on látható július 9-től az idén 20 éves Barátok közt ismétlése, emellett olyan sorozatok is képernyőre kerülnek, mint a Borostyán, a Kisvárosi gyilkosságok, vagy az Árva angyal.

Az arculatváltást off-air kampány is támogatja: július 1-től országszerte többszáz közterületi plakát, emellett print hirdetések és online bannerek népszerűsítik a Sorozat+ csatornát (lásd alább).

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés