hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arculatot váltott a PwC

Megújította arculatát és egyszerűsíti nevét a PricewaterhouseCoopers, hogy ezzel is erősítse és modernizálja megjelenését világszerte.

hirdetés

Megváltoztatta a logóját és egyszerűsítette a nevét a PricewaterhouseCoopers. A cég neve PwC-re egyszerűsödik, amelyet a vállalat 1998-as megalapítása óta egyébként is gyakran használtak világszerte. Jogi szempontból a cég hivatalos neve továbbra is PricewaterhouseCoopers marad.

Az új arculat legfontosabb vizuális eleme a leegyszerűsített logo, amely a „pwc” kezdőbetűket tartalmazza. Az új logó a PwC ügyfeleivel, vezetőivel és munkatársaival való egyeztetés után született, melyet azzal a céllal alkottak, hogy megkönnyítse a digitális és online használatot.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés