hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arculatváltó ünnepség

A Hoffmann Research International piackutató intézet 2002. június 20-án nagyszabású arculatváltó ünnepséget rendezett nemzetközi partnerei és ügyfelei részvételével, amelyen bemutatták a cég új logóját.
hirdetés

Az est a Szentivánéji varázslások címet kapta, mert a házigazdák a szentivánéj környékén szokásos bohóságokkal is meglepték vendégeiket. Persze nem maradtak el a szakmai prezentációk sem. Az előadásokon túl volt homokanimáció, fuvolaszó, sőt Puck és társai is megjelentek. A vendégmarasztaló talpalávalót a Wartburger adta.

Hoffmann Márta, a HRI ügyvezetője a Research International nemzetközi igazgatói – Bruno Botton, Michel Olszewski és Piotr Kwiatkowski – körében

Első meglepetésként Ungár Anikó bűvészmester elővarázsolta a HRI új logóját

A HRI előzetes vizsgálatot végzett ügyfelei körében az új arculat fogadtatásáról, a fotó az eredmények ismertetésekor készült

Hoffmann Márta, a HRI ügyvezetője, amint a tortát felvágja

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés